Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Veletrhy Go a Regiontour nabídnou nově i festival jídla

 
středa, 16. ledna 2013, 11:24

Na veletrzích cestovního ruchu Go a Regiontour v Brně se letos výrazně rozroste nabídka středoevropských turistických destinací, nejde už tedy jen o nabídku z českých a moravských regionů. Přijede 800 vystavovatelů, což je třetinový nárůst proti poslednímu veletrhu.

Brány výstaviště se otevřou ve čtvrtek 17. ledna a veletrhy potrvají do 20. ledna, veřejnost se na ně může vydat od pátku do neděle. Pořadatelé o tom dnes informovali na tiskové konferenci. Očekávají návštěvnost okolo 35 tisíc lidí.

Mezi vystavenými zajímavostmi bude letos například věrná maketa hradu Bezděz v poměru 1:25, Jindřichohradecké místní dráhy každoročně přivážejí stále provozuschopnou parní lokomotivu. Pelhřimovské Muzeum rekordů a kuriozit ve spolupráci s Czech Spitfire Clubem vystaví model legendární britské stíhačky Spitfire ve skutečné velikosti.

Kromě tradiční nabídky přicházejí pořadatelé i s jednou novinkou, kterou je RegFoodFest, tedy gastronomický festival s premiérovou prezentací vína, kávy a regionálních specialit.

„Vyznavači gastronomické turistiky mají šanci cestovat za chutěmi v jednom pavilonu. Kromě specialit z českých a moravských regionů zde bude i maďarská kuchyně,“ uvedl ředitel těchto veletrhů Miloň Mlčák.

Návštěvníci mohou ochutnávat i nakupovat. Součástí gastronomického festivalu bude i finále soutěže Gastro Junior Brno - Bidvest Cup, které se účastní nejlepší mladí kuchaři, cukráři a číšníci z odborných českých škol.

Pět sekcí bude mít nabídka aktivní dovolené, a to cykloturistiku, pěší turistiku, dovolenou na vodě, lyžařskou dovolenou a lázeňství. „Součástí expozice dovolené na vodě bude poprvé představení lodí a jachet,“ doplnil Mlčák.

Výrazně vzrostl zájem vystavovatelů v tzv. cyklistické vesničce. Loni Cyklo Klub Kučera Znojmo soustředil nabídku 25 partnerů, letos jich přibude dalších 15. Zájemci zde najdou informace o cyklotrasách a doprovodných službách, zároveň i nabídku jízdních kol, doplňků a oblečení.

V programu veletrhů je i festival Go Kamera, setkání a prezentace cestovatelů, letošním tématem bude Nepál a Himaláje. V sále Kongresového centra bude během čtyř dní zhruba dvacet besed a promítání.

Vstupné je 160 korun, v pátek od 14:00 a po celou neděli je cena poloviční. Otevřeno je od 10:00 do 18:00, v neděli pouze do 16:00.

Zdroj: ČTK

 


 

Kam dál?

Tescan má objednávky za 300 milionů a nabírá zaměstnance

pátek, 11. ledna 2013, 14:44

Brněnskému výrobci elektronových mikroskopů Tescan loni poprvé stouply tržby zhruba na miliardu korun. Tržby firmy...

Propukne v zoo další medvídkománie?

čtvrtek, 10. ledna 2013, 17:32

Dvojčata ledního medvěda z brněnské zoo jsou na světě šest týdnů a nejhorší období po porodu mají zdárně za sebou....

Obsluha usnula za barem, zákazník přivolal strážníky a zaplatil

úterý, 8. ledna 2013, 11:49

Kuriózní případ řešili v neděli večer městští strážníci z revíru Sever. Poctivý host je přivolal do restaurace ve...

Kočka jménem Alík dorazila do Brna až z dalekého Benešova

čtvrtek, 3. ledna 2013, 17:25

Úsměvný příběh čtyřměsíční kočky cestovatelky zaznamenali brněnští strážníci i zaměstnanci Útulku pro opuštěná zvířata....

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Kaspersky: Falešná aplikace FaceApp šíří nevyžádanou reklamu

Na internetu se objevila falešná aplikace, která se vydává za populární nástroj pro úpravu fotografií FaceApp. Mobilní zařízení uživatelů infikuje programem pro nevyžádanou reklamu MobiDash. Uvedla to antivirová firma Kaspersky Lab. Aplikace FaceApp od ruských vývojářů Wireless Lab se stala v posledních týdnech hitem. Pomocí nástrojů umělé inteligence dokáže vyfotografovanou osobu nechat zestárnout, omládnout, nebo dokonce změnit pohlaví. V souvislosti s ní se ale objevilo i varování před narušením soukromí, protože aplikace posílá fotografie k úpravě na servery mimo zařízení uživatele.

Polský zákazník skoupil jízdenky na celý vlak

Nespokojený zákazník polských drah vynaložil tisíce zlotých a hodiny svého času, aby skoupil jízdenky na celý vlak, a to jen proto, aby je hned následující den zkusil vrátit. To vše udělal kvůli tomu, aby na sociálních sítích předvedl, jak byrokraticky se státní dráhy chovají k cestujícím. A železnice se nechala vyprovokovat, napsal polský list Gazeta Wyborcza.

KOMENTÁŘ: Spasíbo, soudruzi! Za nejlepší digitální osvětu posledních let

Chceš vidět, jak budeš vypadat za 40 let? Na. “Tyjo, celý můj tata. Neskutečný, to musí vidět ostatní!!”