Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Ratolest Brno spolupracuje na firemním dobrovolnictví

 
pátek, 28. listopadu 2014, 08:28

Společenská odpovědnost firem (CSR) se netýká pouze velkých společností, ale také malých a středních podniků z regionů. Na jednu z klíčových oblastí CSR, tedy firemní dobrovolnictví se zaměřuje projekt Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Projekt realizuje Ratolest Brno ve spolupráci s agenturou Ogilvy&Mather Morava.

Sdílení znalostí, nápadů, zkušeností a úhlů pohledu - to přináší nový projekt Ratolesti Brno s názvem Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Jeho cílem je rozvoj firemního dobrovolnictví v Brně i celém Jihomoravském kraji a rozšíření všeobecného povědomí o dobrovolnictví a společenské odpovědnosti firem u široké veřejnosti. Neziskové organizace jsou ideálním partnerem pro budování společenské odpovědnosti firem. Cílem projektu je poskytnout zkušenost s firemním dobrovolnictvím a osobní rozvoj zaměstnancům z Brna i celého Jihomoravského kraje.

Co projekt přináší firmám a neziskovým organizacím?

Spouštíme lavinu dobrovolnictví klade důraz na vzájemnou důvěru a respektování potřeb, díky čemuž bude spolupráce přinášet výhody firmám i neziskovým organizacím současně. “Společenská odpovědnost firem je dnes aktuálním tématem a významným aspektem strategického chování firem. A právě firemní dobrovolnictví je jeho klíčovým prvkem. Ať již formou klasického firemního dobrovolnictví nebo expertního dobrovolnictví, kdy nezisková organizace využívá odbornost dobrovolníků pro svou profesionalizaci,” vysvětluje Alena Přikrylová, ředitelka Ratolesti Brno.

Odborné poradenství zajišťuje agentura Ogilvy&Mather Morava

Jako odborného garanta si Ratolest Brno vybrala brněnskou komunikační agenturu Ogilvy&Mather Morava. Agentura poskytne projektu bezplatně poradenství z oblasti marketingové strategie a komunikace a bude rádcem v oblasti implementace dobrovolnictví do konceptu společenské odpovědnosti firmy.

“Firmy a neziskové organizace často hledají obtížně společný jazyk, proto chceme Ratolesti Brno být nápomocni v hledání optimální formy komunikace. Jsme rádi, že jsme byli přizvání ke spolupráci na zajímavém a přínosném projektu, a věříme, že i díky naší pomoci se podaří jeho cíle naplnit,” dodává Roman Valla, ředitel komunikační agentury Ogilvy&Mather Morava.

Projekt je podpořen grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci EHP fondů.

PR text
 

 


 

Kam dál?

Nerušenou vánoční atmosféru na trzích pohlídají strážníci

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 15:42

Desetitisíce lidí korzují každoročně mezi stánky na vánočních trzích v centru města a tisíce diváků najednou se na...

Prezident republiky navštíví příští týden jižní Moravu

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 15:03

Prezident České republiky Miloš Zeman navštíví ve dnech 1. až 3. prosince 2014 Jihomoravský kraj. Během návštěvy bude...

Šampiónům k ruce: Vlastimil Bartoš - 90

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 13:54

Dokázal na kole ve vrcholné sportovní formě hodně sám, i v reprezentacích, včetně prvního poválečného Závodu míru. A...

Čtyřnásobnou matkou v šestnácti

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 12:02

„Cora je úžasná matka.“, řekl se slzami v očích hlavní chovatel ledních medvědů v moskevské Zoo, který podobně jako...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Kremlík: Nový mýtný systém vynese okolo 12 miliard korun ročně

Stát chce v rámci nového mýtného systému vybrat okolo 12 miliard korun ročně, z toho 1,5 miliardy na nově zpoplatněných silnicích první třídy. Náklady na provoz budou méně než desetina ročního výnosu. Na briefingu to řekl ministr dopravy Vladimír Kremlík (za ANO). V roce 2018 zaplatily kamiony v Česku na mýtu rekordních 10,8 miliardy korun, což bylo meziročně skoro o čtyři procenta více. V prvním pololetí letošního roku stát vybral na mýtu 5,5 miliardy korun, což je o 2,6 procenta víc než za stejné období loni.

Objem sázek v ČR byl loni proti roku 2000 více než čtyřnásobný

Objem sázek v Česku byl loni proti roku 2000 více než čtyřnásobný. Zatímco loni dosáhl 249,5 miliardy korun, v roce 2000 to bylo 60,5 miliardy. Vyplývá to z údajů Generálního finančního ředitelství. Nejvíce připadá dlouhodobě na automaty (loni 58 procent), v poslední době roste podíl kurzových sázek (loni 28 procent). Nejvyšší výhra v Česku padla v roce 2015 v Eurojackpotu, sázející vyhrál v přepočtu 2,466 miliardy korun. Před sto lety se uskutečnil první tah Československé třídní loterie.

ODS chce o spolupráci jednat s konzervativně liberálními stranami

Předseda ODS Petr Fiala chce před parlamentními volbami v roce 2021 jednat o spolupráci se stranami, které patří do konzervativně liberálního proudu. Chce sestavit tým, který porazí hnutí ANO, a udělat reformy v boji s byrokracií, ve školství nebo v digitalizaci. Fiala to uvedl na dotaz k možnému vytvoření předvolebního bloku demokratických stran, o kterém dříve hovořil předseda Starostů a nezávislých (STAN) Vít Rakušan.