Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Ratolest Brno spolupracuje na firemním dobrovolnictví

 
pátek, 28. listopadu 2014, 08:28

Společenská odpovědnost firem (CSR) se netýká pouze velkých společností, ale také malých a středních podniků z regionů. Na jednu z klíčových oblastí CSR, tedy firemní dobrovolnictví se zaměřuje projekt Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Projekt realizuje Ratolest Brno ve spolupráci s agenturou Ogilvy&Mather Morava.

Sdílení znalostí, nápadů, zkušeností a úhlů pohledu - to přináší nový projekt Ratolesti Brno s názvem Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Jeho cílem je rozvoj firemního dobrovolnictví v Brně i celém Jihomoravském kraji a rozšíření všeobecného povědomí o dobrovolnictví a společenské odpovědnosti firem u široké veřejnosti. Neziskové organizace jsou ideálním partnerem pro budování společenské odpovědnosti firem. Cílem projektu je poskytnout zkušenost s firemním dobrovolnictvím a osobní rozvoj zaměstnancům z Brna i celého Jihomoravského kraje.

Co projekt přináší firmám a neziskovým organizacím?

Spouštíme lavinu dobrovolnictví klade důraz na vzájemnou důvěru a respektování potřeb, díky čemuž bude spolupráce přinášet výhody firmám i neziskovým organizacím současně. “Společenská odpovědnost firem je dnes aktuálním tématem a významným aspektem strategického chování firem. A právě firemní dobrovolnictví je jeho klíčovým prvkem. Ať již formou klasického firemního dobrovolnictví nebo expertního dobrovolnictví, kdy nezisková organizace využívá odbornost dobrovolníků pro svou profesionalizaci,” vysvětluje Alena Přikrylová, ředitelka Ratolesti Brno.

Odborné poradenství zajišťuje agentura Ogilvy&Mather Morava

Jako odborného garanta si Ratolest Brno vybrala brněnskou komunikační agenturu Ogilvy&Mather Morava. Agentura poskytne projektu bezplatně poradenství z oblasti marketingové strategie a komunikace a bude rádcem v oblasti implementace dobrovolnictví do konceptu společenské odpovědnosti firmy.

“Firmy a neziskové organizace často hledají obtížně společný jazyk, proto chceme Ratolesti Brno být nápomocni v hledání optimální formy komunikace. Jsme rádi, že jsme byli přizvání ke spolupráci na zajímavém a přínosném projektu, a věříme, že i díky naší pomoci se podaří jeho cíle naplnit,” dodává Roman Valla, ředitel komunikační agentury Ogilvy&Mather Morava.

Projekt je podpořen grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci EHP fondů.

PR text
 

Kam dál?

Nerušenou vánoční atmosféru na trzích pohlídají strážníci

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 15:42

Desetitisíce lidí korzují každoročně mezi stánky na vánočních trzích v centru města a tisíce diváků najednou se na...

Prezident republiky navštíví příští týden jižní Moravu

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 15:03

Prezident České republiky Miloš Zeman navštíví ve dnech 1. až 3. prosince 2014 Jihomoravský kraj. Během návštěvy bude...

Šampiónům k ruce: Vlastimil Bartoš - 90

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 13:54

Dokázal na kole ve vrcholné sportovní formě hodně sám, i v reprezentacích, včetně prvního poválečného Závodu míru. A...

Čtyřnásobnou matkou v šestnácti

čtvrtek, 27. listopadu 2014, 12:02

„Cora je úžasná matka.“, řekl se slzami v očích hlavní chovatel ledních medvědů v moskevské Zoo, který podobně jako...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Kulturní akce na Svoboďáku nesmí být hlučné....

  • Spíte s oknem otevřeným na ventilačku? Na...

  • Schváleno: rezidentní parkování začne v Brně...

  • VIDEO: Cítili jste dnes v centru města kouř...

 
 

O čem píše Drbna.cz

Školy zaspávají. Snažím se trošku suplovat hodnoty, které chybí, říká youtuber Kovy

Jméno Karel Kovář asi řadě z vás moc neřekne. Mladého youtubera zná totiž široká veřejnost pod pseudonymem Kovy. Od ostatních českých youtuberů se liší tím, že probírá aktuální společenská témata, politiku, odvrácenou stranu sociálních sítí či například nebankovní půjčky. Jeho tvorba se zakládá na infotainmentu a pomocí videí se snaží bořit předsudky ve společnosti. Na besedě (Ne)souboj generací se Drbně rozpovídal o dnešním fenoménu, kterým jsou dezinformace a fakenews.

FOTO, VIDEO: Sedm hostů debatovalo o souboji generací. Podívejte se na záznam besedy

Mezigenerační střet. Téma, které čím dál častěji plní stránky novin, časopisů i odborných publikací. Jakou optikou se na dnešní svět koukají generace X, Y a Z, jak společně vychází a jaké strasti jim dnešní doba přináší? To a ještě více patřilo mezi témata besedy (Ne)souboj generací, která ve čtvrtek proběhla v Jihočeském divadle.

Předseda matematiků: Učňové by neměli skládat státní maturitu

Na učebních oborech by neměla být státní maturita, shodli se předseda Jednoty českých matematiků a fyziků Josef Kubát a předseda Sdružení učňovských zařízení Karel Dvořák. Podle nich není možné srovnávat žáky ve školách s tak odlišným zaměřením, jako jsou gymnázia a učiliště, a učňové by měli mít možnost získat především výuční list a složit odbornou maturitu.