Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Magistrát odstraňuje nelegální billboardy

 
středa, 15. dubna 2015, 12:29

Magistrát města Brna zahájil odstraňování nelegálních billboardů na území města Brna. V současné době se jedná o dvě lokality, které jsou v k. ú. Žabovřesky a na ulici Sportovní. Oba billboardy byly v minulých dnech z veřejného prostoru odstraněny. Město Brno v této souvislosti připravuje další opatření vedoucí k očištění komunikací od nelegálních billboardů.

Odbor dopravy bude v tomto trendu rozhodně i nadále pokračovat. Naším cílem je postupné vyčištění města od načerno postavených reklamních ploch,“ zdůraznil náměstek primátora Richard Mrázek.

Lokalita Žabovřesky
Magistrát města Brna obdržel v červenci 2014 výzvu Policie ČR k provedení opatření vedoucích k odstranění reklamního zařízení na pozemku p.č. 2801/5 v k.ú. Žabovřesky, a sice z důvodu, že předmětné reklamní zařízení instalované zde jako stavba dočasná v dubnu 2009 je bezpečnostním rizikem z hlediska bezpečnosti silničního provozu.

Po několika odvoláních vlastník reklamní zařízení neodstranil a pouze podal dne 9. 4. 2015 ke Krajskému soudu v Brně návrh na předběžné opatření, kterým by bylo odstranění reklamního zařízení zamezeno. Krajský soud v Brně však pouze požádal silniční správní úřad o stanovisko k návrhu s termínem do tří dnů, tedy do 13. 4. 2015 (včetně).

Protože soud nemusel žádat o stanovisko silniční správní úřad a mohl odstranění reklamního zařízení přímo zakázat, bylo reklamní zařízení dne 13. 4. 2015 na základě pokynu silničního správního úřadu společností Brněnské komunikace a.s. odstraněno a zlikvidováno s tím, že vlastník reklamního zařízení měl od listopadu 2014 dostatek časového prostoru k podání případné žaloby na postup silničního správního úřadu a pouze na poslední chvíli prodlužuje existenci reklamního zařízení.

Lokalita Sportovní
Obdobnou výzvu k odstranění reklamního zařízení obdržel i vlastník reklamního zařízení umístěného při místní komunikaci II. třídy v ulici Sportovní. Reklamní zařízení měly Brněnské komunikace, a.s., odstranit dne 14. 4. 2015, vlastník však uposlechl výzvu a reklamní zařízení odstranil 12. 4. 2015.

Tisková zpráva

 


 

Kam dál?

Brno prodá 25 bytových domů se slevou 25 procent od ceny obvyklé

středa, 15. dubna 2015, 08:56

Zastupitelé města Brna schválili prodej 25 bytových domů, u kterých byla loni v prosinci pozastavená privatizace, se...

Město pronajmulo stadion P. Švancarovi

úterý, 14. dubna 2015, 19:24

Město Brno vyšlo vstříc iniciativě fotbalisty Petra Švancary a pronajme mu pozemek p. č. 809/1 v k. ú. Ponava včetně...

Kraj od května zpřístupní rozklikávací rozpočet

úterý, 14. dubna 2015, 09:47

Na návrh hejtmana Michala Haška v pondělí 13. dubna 2015 Rada Jihomoravského kraje projednala zavedení tzv....

Městská policie pomůže uklidit Brno, ve svém volném čase se zapojí...

úterý, 14. dubna 2015, 09:41

Druhý ročník celostátní dobrovolnické akce Ukliďme Česko podpoří v oficiálním termínu 18. dubna i více než třicítka...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

STATISTIKA: Řidiči ve špatném zdravotním stavu způsobí tisíc nehod ročně

Přes tisíc dopravních nehod ročně je zapříčiněno špatným zdravotním stavem řidičů. Motoristé podle zdravotníků často svůj fyzický i psychický stav podceňují, pětina z nich například řídí i přes únavu. Na dnešní tiskové konferenci na to upozornila Asociace Záchranný kruh. Ta ve spolupráci s bezpečnostními složkami a Besipem spustí osvětovou kampaň.

Drtivá většina zrakově postižených osob jsou senioři, dotykové telefony nenaplňují jejich potřeby

Jan Šimík je jedním ze společníků mladé české firmy BlindShell, která se zabývá vývojem mobilních telefonů pro zrakově postižené. Jak vidí problematiku kompenzačních pomůcek pro slabozraké? A v čem je právě BlindShell jiný?

Škoda chce letos v Česku zvýšit prodej o desetinu na 93 400 aut

Škoda Auto letos plánuje v Česku prodat kolem 93 400 aut, což je o téměř 11 procent více než loni. V minulém roce automobilka v ČR prodala 84 172 osobních vozů. Na setkání s novináři to uvedl vedoucí českého zastoupení Luboš Vlček.