Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Konica Minolta otevřela v Brně inovační centrum, nabídne práci 50 lidem

 
čtvrtek, 19. března 2015, 11:52

Společnost Konica Minolta, která se zabývá informačními technologiemi, včera v Brně otevřela centrum pro vývoj inovací. Během tří let v něm chce zaměstnat 50 odborníků, kteří se zaměří na vývoj služeb v oblastech souvisejících se zpracováním dat, bezpečností IT systémů, fungováním virtuálních kanceláří a mobilními aplikacemi.

Jedná se o jedno z pěti světových inovačních center firmy. Brno si vybrala ze 40 evropských měst, řekl při otevření generální ředitel české pobočky Konica Minolta Business Solutions Czech Tomáš Bednář.

Vedení má brněnské inovační centrum v Londýně, odkud budou náměty na vývoj softwarových aplikací přicházet. Podle ředitele londýnské centrály Dennise Curryho si firma vybrala Brno kvůli strategické poloze a dostatečnému počtu odborníků.

"Inovační centrum se zaměří na využití potenciálu pokrokových technologií a softwarových služeb pro naše zákazníky. Zároveň budeme testovat nápady našich zákazníků a vytvářet takové IT služby, který jim pomohou efektivněji podnikat," prohlásil Bednář.

"Zároveň budeme rozvíjet spolupráci s místními partnery, start-upy, dalšími inovačními centry či univerzitami," dodal Bednář. Klíčovým partnerem bude Jihomoravské inovační centrum, které vzniklo v roce 2003 ve spolupráci kraje, města Brna a vysokých škol. Centru Minolty bude pomáhat s navázáním další spolupráce.

Mezi současné inovační projekty ve společnosti patří zařízení pro digitalizaci ručně psaného textu nebo digitální rozhraní pro spolupráci, které umožní interakci mezi oddělenými pracovními týmy. Dále je to například komunikátor, což je zařízení podobné brýlím, v němž jsou 3D holografické prvky a lze je ovládat pomocí gest.

Budování inovačních center je strategií společnosti, která se tak v posledních letech mění z dodavatele hardwaru na poskytovatele komplexních řešení na míru. Celosvětově se snaží investovat miliony korun do rozšiřování portfolia služeb. Česká pobočka aktuálně zaměstnává přes 300 lidí a její loňský obrat je zhruba 1,7 miliardy korun. Je předním hráčem na českém trhu v oblasti tisku a postupně se snaží expandovat na trhu s řešeními pro elektronickou správu dokumentů. Celosvětově firma působí v 64 zemích, zaměstnává 35.600 lidí a centrálu má v Tokiu.

Zdroj: ČTK

 


 

Kam dál?

Policie: Začíná sezona cyklistů, je nutná helma i reflexní prvky

čtvrtek, 19. března 2015, 11:45

Policisté v Jihomoravském kraji upozorňují na začínající cyklistickou sezonu a nabádají cyklisty i řidiče ke zvýšené...

Zastupitelé Brna odmítli návrh na projednání privatizace bytů

středa, 18. března 2015, 17:34

Brněnské zastupitelstvo dnes zamítlo návrh opozice na projednání privatizace bytů. Nové vedení města ji pozastavilo...

Blíží se Konference Glorious pro ty, kteří mají zájem udělat další...

středa, 18. března 2015, 16:57

Pokud chce člověk dosáhnout svých cílů, musí se neustále vzdělávat. Zajímat se, zkoušet neobyčejné věci a především se...

Jižní Morava bude mít 100 milionů na špičkové vědce ze zahraničí

úterý, 17. března 2015, 17:35

V jihomoravském grantovém programu SoMoPro, jehož cílem je lákat špičkové vědce z ciziny, bude na příštích pět let...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Kaspersky: Falešná aplikace FaceApp šíří nevyžádanou reklamu

Na internetu se objevila falešná aplikace, která se vydává za populární nástroj pro úpravu fotografií FaceApp. Mobilní zařízení uživatelů infikuje programem pro nevyžádanou reklamu MobiDash. Uvedla to antivirová firma Kaspersky Lab. Aplikace FaceApp od ruských vývojářů Wireless Lab se stala v posledních týdnech hitem. Pomocí nástrojů umělé inteligence dokáže vyfotografovanou osobu nechat zestárnout, omládnout, nebo dokonce změnit pohlaví. V souvislosti s ní se ale objevilo i varování před narušením soukromí, protože aplikace posílá fotografie k úpravě na servery mimo zařízení uživatele.

Polský zákazník skoupil jízdenky na celý vlak

Nespokojený zákazník polských drah vynaložil tisíce zlotých a hodiny svého času, aby skoupil jízdenky na celý vlak, a to jen proto, aby je hned následující den zkusil vrátit. To vše udělal kvůli tomu, aby na sociálních sítích předvedl, jak byrokraticky se státní dráhy chovají k cestujícím. A železnice se nechala vyprovokovat, napsal polský list Gazeta Wyborcza.

KOMENTÁŘ: Spasíbo, soudruzi! Za nejlepší digitální osvětu posledních let

Chceš vidět, jak budeš vypadat za 40 let? Na. “Tyjo, celý můj tata. Neskutečný, to musí vidět ostatní!!”