Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Na trať u Vnorov na Hodonínsku by se dnes měly vrátit vlaky

 
středa, 28. září 2016, 10:26

Po dvou týdnech by se dnes měl obnovit provoz na trati z Veselí nad Moravou do Sudoměřic, která se opravuje po sérii nehod. České dráhy předpokládají ukončení výluky v 18 hodin, uvedla jejich mluvčí Monika Bezuchová. Problémy na místě začaly poté, co se u Vnorov střetl osobní vlak s traktorem. Později v místě vykolejil nehodový vlak a také posunovací lokomotiva. Osobní vlaky tak už dva týdny nahrazují mezi Veselím nad Moravou a Sudoměřicemi autobusy.

Jak Bezuchová doplnila, s otevřením trati začne v úseku Strážnice - Veselí nad Moravou platit až do 7. října výluka kvůli opravě zabezpečovacích zařízení. Z tohoto důvodu se budou vlaky v tomto úseku zhruba o pět až deset minut zpožďovat. České dráhy také vždy jeden pár vlaků každý den v úseku Hodonín - Veselí nad Moravou nahradí autobusy.  Pojedou podle výlukového jízdního řádu s odjezdy z Hodonína dříve, než je pravidelný odjezd vlaků, a přijíždět budou později.

Při nehodě před dvěma týdny zemřel řidič traktoru a ve vlaku, v němž cestovalo asi 25 lidí, se někteří cestují zranili. Jejich zranění však nebyla vážná. Po srážce začal hořet jeden ze čtyř vagónů. Na vlaku, traktoru i trati vznikla škoda kolem 13 milionů korun.

Při odstraňování následků nehody vykolejil i nehodový vlak s jeřábem. Z trati se ho podařilo dostat až minulý týden v pátek. V pondělí v místě při sypání štěrku při opravě trati vykolejila posunovací lokomotiva, i ta už je ale zpět na kolejích.

Zdroj: ČTK
 

 


 

Kam dál?

Brno chce koupit garáže, jež brání výstavbě fotbalového stadionu

úterý, 27. září 2016, 17:12

Brno chce ukončit soudní spory o podzemní garáže soukromého majitele, které stojí na městských pozemcích vyčleněných...

Kvalifikovaný instalatér nedostatkovým zbožím - kdo připojí kotle u...

úterý, 27. září 2016, 16:47

Jihomoravský kraj v rámci takzvané kotlíkové dotace letos rozdělí mezi žadatele až 80 milionů korun. V první výzvě,...

Více míst k parkování, méně důvodů k přestupkům. Strážníci se...

úterý, 27. září 2016, 13:41

Přestože kapacity parkovacích domů v Brně rostou a zůstávají částečně nevyužité, řada řidičů v historickém jádru...

Urologické oddělení Masarykova onkologického ústavu slaví 10 let od...

úterý, 27. září 2016, 13:11

Oddělení urologické onkologie Masarykova ústavu v Brně letos slaví desetileté výročí. Za dobu existence ošetřila...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Obyčejné ženy jsou nejkrásnější. Nahá dívka...

  • Už zítra začne v Brně dopravní komplikace...

  • VIDEO: Jak vypadal Špilberk v dobách své...

  • Brněnský strážník zneškodnil zloděje se...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Nechcete se dívat v cirkusech na medvědy a slony? To zjišťuje anketa Ministerstva životního prostředí

Ministerstvo životního prostředí (MŽP) spustilo na svých stránkách anketu na téma divoká zvířata v cirkusech. Naprostá většina hlasujících chce, aby se tato zvířata v cirkusech neobjevovala.

Obyčejné ženy jsou nejkrásnější. Nahá dívka u motorky je jen prodávání masa, říká mladý fotograf

Nahé ženy jsou u nás foceny buď narvané v latexu u nějaké mašiny, nebo dokonale vyretušované, a to je škoda, říká mladý fotograf David Weinhauer. Už několik let se živí jako fotograf ženských aktů. Na první pohled dokonale uhlazené fotky nahých žen byste ale v jeho portfoliu hledali marně.

Jak jsou na tom zimní pneumatiky? Propadly ty nejlevnější

Chladné dny mohou přijít velmi rychle, a s nimi i povinnost zimního obutí aut. Zákon stanoví, že pokud mají zimní pneumatiky vzorek nižší než 4 mm, je třeba pořídit nové. Podle doporučení výrobců byste měli měnit pneumatiky po čtyřech až šesti letech užívání. Spolehlivým rádcem při výběru kvalitních gum je časopis dTest, který ve spolupráci s německým autoklubem ADAC přinesl výsledky nového testu zimních pneumatik o průměru ráfku 14 a 16 palců. Závěr je jednoznačný – šetřit se nevyplácí.