Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Glorious spouští prodej vstupenek. Cílí na osobní rozvoj

 
čtvrtek, 18. února 2016, 14:41

Ve dnech 13. a 14. dubna se v prostorách brněnského SONO centra bude konat prestižní konference Glorious 2016 se zaměřením na podnikání a osobní rozvoj.

Hlavní vizí je propojit studenty a absolventy vysokých škol s vrcholně úspěšnými osobnostmi z řad podnikatelů, manažerů, ředitelů, koučů či lídrů, kteří se podělí o své znalosti z oblasti marketingu, vedení lidí, vzdělávání, obchodování, ale i osobního rozvoje.

Myšlenka konference Glorious vznikla v minulém roce a vyústila v první ročník této výjimečné akce, který se setkal s obrovským úspěchem. Jde o konferenci organizovanou brněnskými studenty, která v České republice nemá obdoby.

Základními pilíři tohoto ročníku je profesionalita, zaměření na detail, bezchybná organizace a především prvotřídní přednášející. Osobnosti jako je Ladislav Špaček, Martin Roman, Jan Mühlfeit, Michael Poplar Rostock, Taťána le Moigne, Vladimír Kovář, Jiří Hlavatý, Pavel Řehák či Jaroslav Homolka předají studentům své know how a podělí se s nimi o své nevýčislitelné zkušenosti, doporučení a životní příběhy.

Samozřejmostí bude i jedinečný doprovodný program, účastníci se mohou těšit na testovací jízdy v luxusních automobilech, sportovní vyžití, živou kapelu, karikaturistu či odpočinkovou chill-out zónu, kde bude probíhat přátelský networking s ostatními účastníky konference.

Cílem letošního ročníku je studenty posunout zase o kus dál. Autoři chtějí, aby si uvědomili, že důležitější je cesta k cíli, než cíl samotný. Již během ní člověk získává spoustu důležitých znalostí a zkušeností nezbytných pro budoucí úspěch. Celá konference Glorious 2016 se tak ponese v mottu: „Úspěšná cesta je cíl.“

Našim cílem je informovat, inspirovat a podnítit studenty prostřednictvím nevšedních a energií nabitých příběhů k vlastní dychtivější seberealizaci. Očekáváme až 750 účastníků. 

Prodej lístků je již v plném proudu, tak neváhejte a zakupte si lístek, protože letos je prodej založen na způsobu: “kdo dřív koupí ten míň platí.” Vstupenky ZDE.

Více informací o konferenci Glorious naleznete na stránkách konference.

Tisková zpráva

 


 

Kam dál?

II. ročník Mistrovství Brna v žehlení je opět tady

čtvrtek, 18. února 2016, 12:44

O nadcházejícím víkendu, v sobotu po obědě, vypukne v Nákupním centru Královo Pole žehlící šílenství. Všichni, kteří si...

Do neděle lze nominovat do soutěže „Nejlépe opravená kulturní památka...

čtvrtek, 18. února 2016, 09:58

Ještě do neděle 21. února 2016 lze přihlásit památky do devátého ročníku soutěže „Nejlépe opravená kulturní památka...

Jaké jsou příběhy křesťanských uprchlíků přijíždějících do ČR? Pro...

čtvrtek, 18. února 2016, 09:21

Další skupina křesťanských uprchlíků z Iráku, jejichž přesídlení do ČR schválila česká vláda, přiletí v pátek večer na...

Na veletrhu Salima představili první solární pivní výčep

čtvrtek, 18. února 2016, 09:14

Slovenská firma CoolArt Technology na brněnském potravinářském veletrhu Salima představila mobilní pivní výčep, jemuž...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Majitelce se ztratil pejsek Shiba-Inu. Nyní...

  • Na jižní Moravě se pohybují komáři...

  • Devětadvacetiletý muž v Mariánském údolí...

  • Lidl se po drsné reportáži České televize...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Český hokej slaví 110 let a mění tvář. Na dresech reprezentace bude lev

Český svaz ledního hokeje mění u příležitosti 110 let od svého založení svou tvář. A změny budou velké. Nově bude bude oficiálně používat název Český hokej, nové logo a výrazné obměny se dočkají i reprezentační dresy všech týmů. Zmizí z nich velký státní znak, který nahradí lev.

Bez peněz do ciziny nelez. Na co vše si při obstarávání valut dávat pozor?

Protože si Česká republika stále zachovává svoji jedinečnou měnu, před každou cestou do zahraničí musíme vyřešit otázku, jak a čím tam budeme platit. Na co vše si při obstarávání valut dávat pozor?

PŘEHLEDNĚ: Škoda ukáže v roce 2020 první model vyvíjený a vyráběný v Indii

Automobilka Škoda Auto přebírá zodpovědnost za aktivity koncernu Volkswagen v Indii. Cílem projektu je dlouhodobé posílení pozice koncernu Volkswagen na tomto trhu. Škoda zároveň přebírá zodpovědnost za platformu, na které budou založené nové vozy. V roce 2020 představí firma první model, který se bude vyvíjet a vyrábět v Indii. Škoda Auto to dnes uvedla v tiskové zprávě.