Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Na přihlášení do kreativní galerie zbývá posledních pár dní

 
pondělí, 11. ledna 2016, 09:11

Už jen posledních pár dní je otevřená kreativní galerie jihomoravských profesionálů z kreativních odvětví. V ní můžou agentury i freelanceři ukázat své portfolio a nepřímo tak vyzvat ke spolupráci. Technologické firmy si z nich následně vyberou kreativce. Brno jim na spolupráci přispěje prostřednictvím JIC kreativní voucher až 100 tisíc korun.

Do galerie na stránkách JIC se můžou hlásit architekti, odborníci na branding, UX i design služeb, copywriteři, marketéři, webdesigneři, průmysloví i grafičtí designeři i lidé věnující se scénografii, hudbě a zvuku nebo videu. „Zaregistroval jsem se, protože je to další z kanálů, kterým se můžu prezentovat. To, že jej spravuje respektovaná organizace a že všichni přihlášení musí splňovat určité podmínky, tomu navíc dává pro potenciální klienty důvěryhodnost. Těším se také na technologické firmy, se kterými mi to umožní spolupráci,“ vysvětluje své motivace průmyslový designér Jan Hřebíček.

Jak na to? Stačí se zaregistrovat na JIC kreativní voucher a vyplnit profil, jehož součástí jsou tři doporučení od zákazníků a pět ukázek realizací pro každou z přihlášených kategorií. Po schválení se profil zobrazí v kreativní galerii. Od 1. února začínají kreativce oslovovat zástupci technologických firem. Jakmile se spolu domluví a připraví návrh spolupráce, vloží na web žádost o voucher. Firma kreativcům zaplatí a-je li mezi vylosovanými, získá až 75 % nákladů zpět.

Podmínkou pro přihlášení kreativce je alespoň pětiletá praxe v oboru a sídlo či působiště na jižní Moravě. V noci z 15. ledna na 16. ledna se galerie uzavře a nebude možné do ní vkládat další informace. Losování podpořených spoluprací se odehraje 27. dubna na JIC.

Kde se vzal JIC kreativní voucher? Jedná se o poukaz na spolupráci firem a kreativců, jehož cílem je podpořit podnikání jihomoravských technologických společností. Brno tak podporuje profesionály z kreativních průmyslů, kteří v jihomoravské metropoli působí. Navazuje na projekt Kreativní Brno, který zmapoval, že ve městě pracuje v kreativním odvětví přibližně každý desátý. „Kreativními vouchery to ale nekončí. V rámci Plánu podpory kreativních průmyslů pokračujeme v revitalizaci městského brownfieldu na kreativní centrum-inkubátor, budeme také iniciovat vznik regionální filmové kanceláře, designcentra, tvůrčích rezidencí nebo založení nových tvůrčích oborů na univerzitách,“ upřesňuje koordinátorka podpory kreativních průmyslů Tereza Chrástová. Brno na JIC kreativní vouchery vyčlenilo 4 miliony korun. Vylosované spolupráce dosáhnou na finanční injekci v hodnotě až 75 % nákladů, maximálně 100 tisíc korun. Podobný projekt se uskutečňuje v České republice poprvé.

Tisková zpráva

 


 

Kam dál?

Nový program přeshraniční spolupráce s Rakouskem odstartoval....

pondělí, 11. ledna 2016, 09:07

Téměř 98 milionů EUR na regionální a místní projekty připravované ve spolupráci českých a rakouských partnerů poskytne...

Strážníci v Brně budou častěji odtahovat špatně parkující auta

pondělí, 11. ledna 2016, 08:48

Řidiči v Brně se letos musí připravit na to, že jim městská policie při špatném parkování bude častěji odtahovat auta....

Pietní akt připomněl tragickou smrt dvou hasičů

neděle, 10. ledna 2016, 13:53

V prostorách obchodního centra Letmo v Brně se v pátek uskutečnil pietní akt, který připomenul 14 let od tragické smrti...

Do brněnské zoo znovu vnikli psi, zabili dvě lamí mláďata

sobota, 9. ledna 2016, 16:28

Dnes ráno došlo již ke druhému útoku psů v brněnské zoologické zahradě během jednoho měsíce. Psí řádění nepřežila dvě...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Přestavba Zvonařky začne už v létě. Za rok...

  • Na jižní Moravě se pohybují komáři...

  • FOTOGALERIE: Riviéra prošla parádní...

  • Devětadvacetiletý muž v Mariánském údolí...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Soud vyhověl žalobci, v kauze nelegálního lihu zvýšil tresty

Olomoucký vrchní soud dnes zvýšil tresty šesti ze sedmi obžalovaných v kauze odběratelů a distributorů nelegálního lihu podnikatele Radka Březiny, kteří byli spjati s Likérkou Drak. Z deseti na 11 let zvýšil soud trest jednateli distribuční firmy Verdana Robertu Sedlaříkovi, o 1,5 roku na 9,5 roku zvýšil trest tehdejšímu jednateli další distribuční firmy Dominikovi Nagymu. Majiteli likérky Pavlu Čanigovi soud potvrdil 11,5 roku, žalobce dnes stáhl odvolání v jeho neprospěch. Důvodem je Čanigova spolupráce při odkrývání této trestné činnosti.

V ČR se objevil nový škůdce tújí brouk krasec

Na území České republiky se začíná objevovat brouk krasec, který likviduje některé druhy okrasných dřevin, především túje nebo jalovce. Právě dovozem tújí se brouk začal šířit, přitom v minulosti nikdy v Česku nežil, řekl entomolog z Biologického centra Akademie věd ČR v Českých Budějovicích Lukáš Čížek.

Sedm zásad populistů. Referendum se hodí jen někdy a výsledek voleb zpochybní „mlčící většina“

Populismus není jen nálepka. Dá se definovat a má svoje pevné znaky. Základní mantra populistů o tom, že „jen oni reprezentují skutečný lid a nikdo jiný nemá legitimitu“, předurčuje, jak se v politice budou chovat – vytvoří klientelistické prostředí, korupci a možná i přepíšou ústavu, aby si pojistili moc.