Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.

Souhlasím
 

Brno představilo vánoční kampaň: Pražské? Brněnské Vánoce

 
pondělí, 2. listopadu 2015, 10:04

Brno oficiálně spustilo kampaň propagující předvánoční kulturní a gastronomický program v centru města. Kampaň se od předchozích ročníků liší na první pohled, dominuje jí jednoduché logo a hravý vizuál. Modernizace a změn se dočkal také program a celkový způsob komunikace.

Nové logo a vizuál pracující s tradicí, vtipem a stereotypy

Výběrové řízení na vizuální ztvárnění letošní vánoční kampaně v Brně vyhrála agentura Etnetera Motion. „V zadání jsme požadovali moderní a odlehčenou vizuální komunikaci, která by nepopírala naše tradice, naopak poukazovala na to, co je pro Brno specifické,“ vysvětluje Jana Janulíková, ředitelka Turistického informačního centra města Brna, zadavatele výběrového řízení. Logem Brněnských Vánoc se tak stala poloviční vločka v černobílém provedení, tedy klasický motiv převedený do minimalistického a čistého designu.

Ústředním motivem Brněnských Vánoc, který se promítá do online i outdoorové komunikace, je pak vánoční stromek otočený vzhůru a zavěšený na červené mašli. „Tento motiv odkazuje k tradicím, tedy k době, kdy se stromky zavěšovaly ke stropu a zdobily se opravdu jen skromně. Otočení zároveň ale naznačuje odlišnost brněnských reálií v kontextu zbytku republiky. Vizuál je jednoduchý, čitelný a dobře použitelný v mnoha formách komunikace,“ vysvětluje Anna Francová, Account Manager agentury Etnetera Motion. Na oblíbené šarvátky mezi Prahou a Brnem pak v nadsázce poukazuje i hlavní claim kampaně: Pražské? Brněnské Vánoce.

Propojení komunikačních kanálů a snaha o moderní směr

S kampaní se lidé setkají na webu Brněnských Vánoc, na sociálních sítích i v ulicích města. V outdooru bude k vidění na městských výlepových místech, citylightech či v prostředcích hromadné dopravy. Organizátoři se letos rozhodli intenzivněji zaměřit na online kanály a celkové propojení komunikace, ke kterému bude například sloužit interaktivní platforma enplug s velkoplošnou obrazovkou na náměstí Svobody. Prvním krokem bylo spuštění nového, plně responsivního webu, které proběhlo 21. října. Po něm následovalo odstartování kampaně v médiích a na Facebooku, v plánu je dále také komunikace prostřednictvím Instagramu.

S modernizací stylu kampaně proběhly také změny v programu tradičních brněnských adventních trhů v centru města. Letos se celé ponesou v rytmu swingu a především bude na všech třech hlavních náměstích zaveden systém ekologických vratných obalů. „Naším cílem bylo posunout celou akci směrem k událostem pořádaným ve velkých městech našich západních sousedů. Věříme, že estetický i ekologický duch Brněnských Vánoc zafunguje a nám se do centra města podaří nalákat nejen Brňany, ale také návštěvníky z jiných měst a zahraniční turisty,“ uzavírá Janulíková.

Tisková zpráva

 

Anketa

Líbí se vám nová vánoční kampaň?

 
 
43%
 
 
 
48%
 
 
 
9%
 
 
Celkem hlasovalo 44 čtenářů.
 
 


 

Kam dál?

Cena tepla zůstane v Brně pátý rok stejná, 668 Kč za gigajoule

neděle, 1. listopadu 2015, 11:31

Cena tepla v Brně zůstane i příští rok stejná. Lidé, kteří odebírají teplo z výměníkových stanic a plynových kotelen...

V Brně-Chrlicích zahynulo při vystupování z vlaku osmileté dítě

neděle, 1. listopadu 2015, 11:23

Na železničním nádraží v Brně - Chrlicích zemřela včera dopoledne osmiletá dívka. Neštěstí se stalo, když vystupovala z...

Brno uhrálo v Příbrami remízu a je už páté v tabulce

neděle, 1. listopadu 2015, 11:10

Fotbalisté Příbrami ve 12. kole první ligy doma remizovali s Brnem 1:1. Hosté sice vedli po gólu Milana Lutonského, ale...

Začíná dušičkový víkend. Lidé vzpomínají na své blízké

pátek, 30. října 2015, 09:11

Přelom října a listopadu je ve znamení Halloweenu a dušiček. Halloween nemá v Česku takovou tradici jako v anglicky...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Křivé jezero pod Pálavou se výjimečně otevře...

  • Od května se na rok uzavře Údolní ulice....

  • Řidiči pozor! Zítra si policisté došlápnou...

  • Klíště smrtelně nebezpečné pro psy....

 
 

O čem píše Drbna.cz

Zeman označil na sjezdu KSČM Vítězný únor za prohraný únor

Prezident Miloš Zeman dnes na sjezdu KSČM připomenul oběti minulého režimu a takzvaný Vítězný únor v roce 1948, který vedl k nástupu komunistů k totalitní moci, označil za prohraný únor. Před závěrem svého vystoupení krátce zmínil nynější vyjednávání o vládě hnutí ANO s ČSSD s tolerancí KSČM. Zeman nabádal, aby strana nepromarnila příležitost a nekladla si přemrštěné podmínky. Zemanův příjezd na sjezd komunistů provázely protesty.

Nejlevnější německý salám je kvalitnější než český

Časopis dTest přinesl srovnání levných potravin z Německa, Rakouska, Slovenska, Polska a Česka. Cílem testu bylo poukázat na rozdílnou kvalitu chlazených a mrazených výrobků, které jsou v dané kategorii nejlevnější. Předmětem srovnání byl točený a měkký salám, silné párky, rybí prsty, lahůdkový salát, jahodový jogurt a kysané zelí. Německé produkty prodávané za podobnou měrnou cenu obsadily v porovnání kvality dvakrát první místo. České zboží se svou kvalitou nestalo vítězem ani jednou, obsadilo však třikrát příčku poslední.

ANO dnes oznámí jméno lídra pro volby do pražského zastupitelstva

Hnutí ANO dnes odpoledne oznámí jméno lídra pro podzimní volby do zastupitelstva hlavního města. Členové hnutí v primárkách vybírají ze čtyř nominantů. Za ANO chce na pražského primátora kandidovat poslanec a zastupitel Patrik Nacher, náměstkyně primátorky Eva Kislingerová a dva pražští radní, Libor Hadrava a Karel Grabein Procházka.