Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Brno představilo vánoční kampaň: Pražské? Brněnské Vánoce

 
pondělí, 2. listopadu 2015, 10:04

Brno oficiálně spustilo kampaň propagující předvánoční kulturní a gastronomický program v centru města. Kampaň se od předchozích ročníků liší na první pohled, dominuje jí jednoduché logo a hravý vizuál. Modernizace a změn se dočkal také program a celkový způsob komunikace.

Nové logo a vizuál pracující s tradicí, vtipem a stereotypy

Výběrové řízení na vizuální ztvárnění letošní vánoční kampaně v Brně vyhrála agentura Etnetera Motion. „V zadání jsme požadovali moderní a odlehčenou vizuální komunikaci, která by nepopírala naše tradice, naopak poukazovala na to, co je pro Brno specifické,“ vysvětluje Jana Janulíková, ředitelka Turistického informačního centra města Brna, zadavatele výběrového řízení. Logem Brněnských Vánoc se tak stala poloviční vločka v černobílém provedení, tedy klasický motiv převedený do minimalistického a čistého designu.

Ústředním motivem Brněnských Vánoc, který se promítá do online i outdoorové komunikace, je pak vánoční stromek otočený vzhůru a zavěšený na červené mašli. „Tento motiv odkazuje k tradicím, tedy k době, kdy se stromky zavěšovaly ke stropu a zdobily se opravdu jen skromně. Otočení zároveň ale naznačuje odlišnost brněnských reálií v kontextu zbytku republiky. Vizuál je jednoduchý, čitelný a dobře použitelný v mnoha formách komunikace,“ vysvětluje Anna Francová, Account Manager agentury Etnetera Motion. Na oblíbené šarvátky mezi Prahou a Brnem pak v nadsázce poukazuje i hlavní claim kampaně: Pražské? Brněnské Vánoce.

Propojení komunikačních kanálů a snaha o moderní směr

S kampaní se lidé setkají na webu Brněnských Vánoc, na sociálních sítích i v ulicích města. V outdooru bude k vidění na městských výlepových místech, citylightech či v prostředcích hromadné dopravy. Organizátoři se letos rozhodli intenzivněji zaměřit na online kanály a celkové propojení komunikace, ke kterému bude například sloužit interaktivní platforma enplug s velkoplošnou obrazovkou na náměstí Svobody. Prvním krokem bylo spuštění nového, plně responsivního webu, které proběhlo 21. října. Po něm následovalo odstartování kampaně v médiích a na Facebooku, v plánu je dále také komunikace prostřednictvím Instagramu.

S modernizací stylu kampaně proběhly také změny v programu tradičních brněnských adventních trhů v centru města. Letos se celé ponesou v rytmu swingu a především bude na všech třech hlavních náměstích zaveden systém ekologických vratných obalů. „Naším cílem bylo posunout celou akci směrem k událostem pořádaným ve velkých městech našich západních sousedů. Věříme, že estetický i ekologický duch Brněnských Vánoc zafunguje a nám se do centra města podaří nalákat nejen Brňany, ale také návštěvníky z jiných měst a zahraniční turisty,“ uzavírá Janulíková.

Tisková zpráva

 

Anketa

Líbí se vám nová vánoční kampaň?

 
 
43%
 
 
 
48%
 
 
 
9%
 
 
Celkem hlasovalo 44 čtenářů.
 
 


 

Kam dál?

Cena tepla zůstane v Brně pátý rok stejná, 668 Kč za gigajoule

neděle, 1. listopadu 2015, 11:31

Cena tepla v Brně zůstane i příští rok stejná. Lidé, kteří odebírají teplo z výměníkových stanic a plynových kotelen...

V Brně-Chrlicích zahynulo při vystupování z vlaku osmileté dítě

neděle, 1. listopadu 2015, 11:23

Na železničním nádraží v Brně - Chrlicích zemřela včera dopoledne osmiletá dívka. Neštěstí se stalo, když vystupovala z...

Brno uhrálo v Příbrami remízu a je už páté v tabulce

neděle, 1. listopadu 2015, 11:10

Fotbalisté Příbrami ve 12. kole první ligy doma remizovali s Brnem 1:1. Hosté sice vedli po gólu Milana Lutonského, ale...

Začíná dušičkový víkend. Lidé vzpomínají na své blízké

pátek, 30. října 2015, 09:11

Přelom října a listopadu je ve znamení Halloweenu a dušiček. Halloween nemá v Česku takovou tradici jako v anglicky...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • (NE)OBYČEJNÍ: Dobíhače vezmu, jenom když se...

  • Na Moraváku vyroste během vánočních trhů...

  • Muž zaparkoval bavorák u hlavního nádraží na...

  • Klidně bych ho i přeprala, říká odvážná...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Informace o únosu Babišova syna podle Zemana vládu neohrozí. Kauza je divoká konspirace, říká

Prezident Miloš Zeman považuje informace o údajném únosu syna premiéra Andreje Babiše (ANO) na Krym za konspirace, vládu ohrozit nemohou, řekl prezident televizi Nova. Na věc se Zeman bude Babiše ptát na schůzce, kterou mají naplánovanou na pondělí příští týden. Do té doby se nechce více vyjadřovat.

V Praze protestovali taxikáři, vládu vyzvali k řešení situace

Na pražském náměstí Jana Palacha se dnes ráno sešli taxikáři protestují proti poskytovatelům taxislužeb typu Uber či Taxify. Zhruba v 9:15 jich bylo na náměstí zhruba dvacet, o hodinu později došli přes Mánesův most ke Strakově akademii, kde na podatelně předali výzvu, ve které vládu žádají o nápravu podle nich nerovných podmínek v taxislužbě. Následně kolem 10:45 protest ukončili. Taxikáři protestovali v Praze na začátku letošního roku, kdy pomalými jízdami blokovali centrum města. Ústavní soud dnes vyhověl stížnosti taxislužby Lido Taxi Radio.

Hyenismus, komentuje chování novinářů Slonkové a Kubíka premiér Andrej Babiš

Premiér Andrej Babiš (ANO) se dnes vyjádřil ke kauze týkající reportáže Seznam Zpráv, které našly jeho syna Andreje ve Švýcarsku. Novináři Sabina Slonková a Jiří Kubík podle jeho slov předvedli vrchol hyenismu tím, že skrytou kamerou natáčeli jeho nemocného syna, který novinářům řekl nová zjištění v kauze Čapí hnízdo. Celou kauzu komentuje jako účelovou a využívanou opozicí pro nátlak na orgány činné v trestním řízení.