Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.

Souhlasím
 

Brno představilo vánoční kampaň: Pražské? Brněnské Vánoce

 
pondělí, 2. listopadu 2015, 10:04

Brno oficiálně spustilo kampaň propagující předvánoční kulturní a gastronomický program v centru města. Kampaň se od předchozích ročníků liší na první pohled, dominuje jí jednoduché logo a hravý vizuál. Modernizace a změn se dočkal také program a celkový způsob komunikace.

Nové logo a vizuál pracující s tradicí, vtipem a stereotypy

Výběrové řízení na vizuální ztvárnění letošní vánoční kampaně v Brně vyhrála agentura Etnetera Motion. „V zadání jsme požadovali moderní a odlehčenou vizuální komunikaci, která by nepopírala naše tradice, naopak poukazovala na to, co je pro Brno specifické,“ vysvětluje Jana Janulíková, ředitelka Turistického informačního centra města Brna, zadavatele výběrového řízení. Logem Brněnských Vánoc se tak stala poloviční vločka v černobílém provedení, tedy klasický motiv převedený do minimalistického a čistého designu.

Ústředním motivem Brněnských Vánoc, který se promítá do online i outdoorové komunikace, je pak vánoční stromek otočený vzhůru a zavěšený na červené mašli. „Tento motiv odkazuje k tradicím, tedy k době, kdy se stromky zavěšovaly ke stropu a zdobily se opravdu jen skromně. Otočení zároveň ale naznačuje odlišnost brněnských reálií v kontextu zbytku republiky. Vizuál je jednoduchý, čitelný a dobře použitelný v mnoha formách komunikace,“ vysvětluje Anna Francová, Account Manager agentury Etnetera Motion. Na oblíbené šarvátky mezi Prahou a Brnem pak v nadsázce poukazuje i hlavní claim kampaně: Pražské? Brněnské Vánoce.

Propojení komunikačních kanálů a snaha o moderní směr

S kampaní se lidé setkají na webu Brněnských Vánoc, na sociálních sítích i v ulicích města. V outdooru bude k vidění na městských výlepových místech, citylightech či v prostředcích hromadné dopravy. Organizátoři se letos rozhodli intenzivněji zaměřit na online kanály a celkové propojení komunikace, ke kterému bude například sloužit interaktivní platforma enplug s velkoplošnou obrazovkou na náměstí Svobody. Prvním krokem bylo spuštění nového, plně responsivního webu, které proběhlo 21. října. Po něm následovalo odstartování kampaně v médiích a na Facebooku, v plánu je dále také komunikace prostřednictvím Instagramu.

S modernizací stylu kampaně proběhly také změny v programu tradičních brněnských adventních trhů v centru města. Letos se celé ponesou v rytmu swingu a především bude na všech třech hlavních náměstích zaveden systém ekologických vratných obalů. „Naším cílem bylo posunout celou akci směrem k událostem pořádaným ve velkých městech našich západních sousedů. Věříme, že estetický i ekologický duch Brněnských Vánoc zafunguje a nám se do centra města podaří nalákat nejen Brňany, ale také návštěvníky z jiných měst a zahraniční turisty,“ uzavírá Janulíková.

Tisková zpráva

 

Anketa

Líbí se vám nová vánoční kampaň?

 
 
43%
 
 
 
48%
 
 
 
9%
 
 
Celkem hlasovalo 44 čtenářů.
 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • V Brně dnes otevřeli nejmodernější...

  • Všichni do podchodu. Na hlavním nádraží už...

  • Památkáři zakročili. Mercedes musí z...

  • VIDEO: Školák vběhl přímo pod šalinu. Z...

Reklama
 
 

Kam dál?

Cena tepla zůstane v Brně pátý rok stejná, 668 Kč za gigajoule

neděle, 1. listopadu 2015, 11:31

Cena tepla v Brně zůstane i příští rok stejná. Lidé, kteří odebírají teplo z výměníkových stanic a plynových kotelen...

V Brně-Chrlicích zahynulo při vystupování z vlaku osmileté dítě

neděle, 1. listopadu 2015, 11:23

Na železničním nádraží v Brně - Chrlicích zemřela včera dopoledne osmiletá dívka. Neštěstí se stalo, když vystupovala z...

Brno uhrálo v Příbrami remízu a je už páté v tabulce

neděle, 1. listopadu 2015, 11:10

Fotbalisté Příbrami ve 12. kole první ligy doma remizovali s Brnem 1:1. Hosté sice vedli po gólu Milana Lutonského, ale...