Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Technologická společnost Webnode otevřela firemní školku. Mezi zaměstnanci je o ni velký zájem

 
čtvrtek, 17. září 2015, 10:03

Brněnská společnost Webnode, na jejíž platformě běží celosvětově přes 18 miliónů webových stránek, nabízí od září unikátní benefit: firemní školku nazvanou příhodně „Webbies“.

Globálně úspěšná technologická společnost se tak snaží nalákat nové zaměstnance v době, kdy má otevřeno 50 nových pracovních míst, a zároveň vychází vstříc potřebám stovky stávajících zaměstnanců, z nichž má zhruba pětina malé děti.

Firemní školky jsou v Česku stále vzácným zaměstnaneckým benefitem. „IT a technologie jsou přitom oblastmi, v nichž z velké části působí mladí lidé. Ti logicky často řeší rodičovské povinnosti a to, jak je skloubit s těmi pracovními. Těmto zaměstnancům se snažíme školkou vyjít vstříc,“ vysvětluje HR ředitelka Webnode Andrea Novotná.

Firemní školka Webbies nenahrazuje státní školku. Pro většinu rodičů slouží jako dočasné řešení, než jejich děti dostanou místo ve školce v místě bydliště. Webbies je zapsaná jako dětská skupina, takže sem mohou rodiče dávat i děti, které ještě do klasické školky kvůli nízkému věku nemohou – již od 1,5 roku věku dítěte.

Maximální počet dětí, na které stačí kapacita školky, je šest. „V současné době školku pravidelně navštěvují tři až čtyři děti ve věku od dvou do čtyř let. Ostatní rodiče využívají Webbies, když jim selže hlídání nebo se jim prostě hodí mít dítě ten den u sebe v práci. Celkem už školku vyzkoušelo 11 dětí,“ konstatuje Andrea Novotná.

Náklady na zřízení firemní školky se pohybovaly v řádu desítek tisíc korun. Každý rodič má týdně k dispozici čtyři hodiny hlídání zdarma, zbytek si hradí symbolickou částkou 50 Kč za hodinu. Stravu zabezpečují rodiče, kteří také do školky darovali většinu hraček. „Školka vznikla tak trochu týmovou prací celého Webnode. I když její provoz musí firma dotovat, reakce rodičů nás přesvědčují, že se to více než vyplatí v jiných ohledech,“ dodává Andrea Novotná.

Tisková zpráva

 


 

Kam dál?

Policie zadržela v noci na dnešek na jižní Moravě 34 běženců

středa, 16. září 2015, 19:49

Cizinecká policie zadržela v noci na dnešek na jižní Moravě 34 běženců ze Sýrie, Iráku a z Afghánistánu. Jedenadvacet...

Masarykova univerzita opravila za 485 mil. filozofickou fakultu

středa, 16. září 2015, 19:32

Tři roky trvající bourání, stavění a stěhování dnes skončilo slavnostním otevřením nové Filozofické fakulty...

Obchod mezi Českem a Německem letos patrně dál poroste

středa, 16. září 2015, 12:59

Obchod mezi Českem a Německem letos patrně dál poroste. Loni objem vzájemného zahraničního obchodu dosáhl rekordní výše...

Vědci z Brna vymysleli systém, který odhaluje Parkinsonovu nemoc

středa, 16. září 2015, 12:02

Vědci z Laboratoře analýzy onemocnění mozku Vysokého učení technického v Brně vymysleli počítačový systém, který s více...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

CK Neckermann má v cizině 1100 českých klientů, návrat zajistí

Cestovní kancelář Neckermann, která je v Česku součástí zkrachované britské kanceláře Thomas Cook, má v zahraničí k dnešnímu dni zhruba 1100 českých klientů. O tyto klienty se postará a zajistí jim bezpečný návrat do České republiky jejich plánovaným letem. V tiskovém prohlášení to dnes uvedl šéf marketingu CK Neckermann Jan Šrámek.

Začínají Dny českého piva. Po celé republice můžete ochutnat svatováclavské speciály

Povstaňte, jdeme na pivo! Tak zní heslo už sedmého ročníku Dnů českého piva. Slavnosti oblíbeného zlatavého moku se konají po celé republice a nabídnou bohatý program, ale i speciálně navařené svatováclavské pivo. Akce začíná 24. září a trvá až do 30. září.

Některé budovy v centru Prahy přes noc pokryly graffiti

Některé budovy v centru Prahy, například Tančící dům, Obchodní dům Kotva a Dům módy na Václavském náměstí pokrylo přes noc graffiti. Akce má upozornit na nedostatek legálních ploch pro street art. Zhruba 20 streetartovým umělcům dala k dispozici přes 190 metrů čtverečních plochy svých domů společnost Pražská správa nemovitostí (PSN). Většina maleb je dočasná, trvalý zásah do podoby historických či památkově chráněných budov je totiž omezený. Novinářům to v tiskové zprávě sdělila za PSN Tereza Pavézková.