Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Influenceři si vydělají i více než průměrný Čech, reklamy vkládají do fotek i videí

 
čtvrtek, 3. října 2019, 20:30

Sociální sítě se stále častěji stávají místem, které firmy používají pro zviditelnění svých produktů a služeb. Reklamy se objevují i u influencerů, kteří jakožto tvůrci umisťují propagaci do svého obsahu. Influenceři představují pro značky lákavý a zároveň oproti tradičním médiím i levný prostředek, jak co nejefektivněji rozšířit povědomí o produktu nebo službě, kterou nabízejí.

Reklamu vkládají influenceři do fotek i videí, dostávají za to nemalé peníze

Influenceři působí na všech sociálních sítích, mezi nejoblíbenější patří Instagram a Youtube. Pro své diváky tvoří různý obsah v podobě fotek či videí, mezi které mohou reklamu zakomponovat. Díky tomu se z této činnosti mnoho z nich i uživí. „Sociálními sítěmi se ve většině případech uživit dá a často si člověk vydělá více, něž jaký je průměrný plat v Česku,“ popsala influencerka Martina Třešňáková. Na Instagramu ji sleduje přes sto tisíc lidí.

„Finanční ohodnocení závisí na tom, jak k tomu daný tvůrce přistoupí, zda má dlouhodobé spolupráce a tedy i stálý příjem, nebo spíše preferuje nárazové nabídky. Kromě toho záleží i na tom, zda přijímá každý možný návrh, nebo si mezi nimi vybírá,“ dodala Třešňáková. Síla influencerů spočívá především v jejich blízkosti se sledujícími, kteří se s nimi dokáží ztotožnit a berou je jako své kamarády.

Značka díky nim zapůsobí na cílovou skupinu

V influencerech vidí pozitivní přínos i zástupkyně parfumerie Elnino pro komunikaci na sociálních sítích Barbora Stránská. „Tvůrce na sociálních sítích sledují reální lidé a navíc si můžeme vybrat influencera relevantního k firmě i jednotlivému produktu a zapůsobit tak na potřebnou cílovou skupinu,“ uvedla Stránská.

Špatná volba tvůrce může firmě uškodit

Nevhodný výběr tvůrce však může mít negativní důsledky na celou kampaň. „Často se stane, že si značka vybere influencera jen na základě počtu sledujících a už se příliš nesoustředí na prolnutí cílových skupin nebo styl komunikace,“ uvedla zástupkyně agentury Elite Bloggers Natálie Kolářová. Ta propojuje firmy s vhodnými influencery pro chystanou reklamu. „Značka by si také měla prověřit statistiky influencera i jeho předchozí komunikaci na sociálních sítích,“ doplnila Kolářová.

Stejný názor má i marketingový konzultant Václav Blahout. „Je to efektivní forma marketingu, ale jedině v případě, že se firmě povede najít člověka, který umí na své sledující zapůsobit a přimět je k pořízení produktu či služby,“ uvedl Blahout.

 

 


 

Kam dál?

Ode dneška si v brněnské zoo můžete uspořádat svatbu, rozlučku se...

čtvrtek, 3. října 2019, 18:00

Dnes se otevřela v brněnské zoo VIP zóna. Je určena hlavně pořádání svateb, teambuildingových akcí a oslav. Výstavba...

Jihomoravská zásahová jednotka je nejlepší v republice. V Policejním...

čtvrtek, 3. října 2019, 14:30

Jihomoravská zásahová jednotka i v letošním roce obhájila vítězství na Policejním mistrovství České republiky...

Víc bytů na sociální projekty nepůjde. Brněnští zastupitelé shodili...

čtvrtek, 3. října 2019, 11:56

Brno zatím další byty pro lidi v bytové nouzi nedá, zastupitelé neschválili vyčlenění dalších 20 bytů. Náměstek...

Lidé budou mít v Brně možnost rozloučit se s Karlem Gottem. V budově...

středa, 2. října 2019, 14:43

Brňané se budou moci rozloučit s Karlem Gottem. Město a Český rozhlas Brno, kde zpěvák nahrál některé své skladby,...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Drtivá většina zrakově postižených osob jsou senioři, dotykové telefony nenaplňují jejich potřeby

Jan Šimík je jedním ze společníků mladé české firmy BlindShell, která se zabývá vývojem mobilních telefonů pro zrakově postižené. Jak vidí problematiku kompenzačních pomůcek pro slabozraké? A v čem je právě BlindShell jiný?

Škoda chce letos v Česku zvýšit prodej o desetinu na 93 400 aut

Škoda Auto letos plánuje v Česku prodat kolem 93 400 aut, což je o téměř 11 procent více než loni. V minulém roce automobilka v ČR prodala 84 172 osobních vozů. Na setkání s novináři to uvedl vedoucí českého zastoupení Luboš Vlček.

Česká diplomacie prověřila v JAR podmínky Krejčíře ve vězení

Pracovníci českého velvyslanectví v Jihoafrické republice minulý týden prověřovali, v jakých podmínkách žije v johannesburské věznici Čech Radovan Krejčíř, jaký má přístup k lékařské péči a ke komunikaci s právním zástupcem. Napsala to dnešní Mladá fronta Dnes (MfD). Po dřívější obdobné návštěvě u Krejčíře české velvyslanectví oficiálně podpořilo požadavky odsouzeného na zlepšení podmínek v tamním vězení.