Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

V Aqualandu Moravia postaví tobogán podobný horské dráze. Voda v něm poteče i do kopce

 
neděle, 13. ledna 2019, 13:51

Akvapark v Pasohlávkách na Brněnsku, který je nejnavštěvovanější turistickou atrakcí jižní Moravy, bude letos znovu rozšiřovat za desítky milionů korun venkovní část. Nabídku atrakcí doplní netradiční tobogán, který ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký přirovnává k horské dráze. Voda díky síle proudu nepoteče jen dolů, ale částečně i do kopce. Tobogán bude měřit 242 metrů a půjde o nejdelší atrakci, který akvapark nabídne.

„Podobnou atrakci najdou lidé například v americkém Texasu. Start bude ve výšce téměř 17 metrů, 77 metrů z celkové délky je do kopce. Zatím nelze říct, kdy se projedou první lidé, protože po dostavbě je potřeba důkladné testování," řekl Pavlacký. Tobogán budou stavět Kanaďané a jezdit na něm budou jednotlivci či dvojice ve člunu. V areálu jsou nyní dva tobogány fungující v letní sezoně, měří 110 a 84 metrů.

Další investice za 17 milionů korun mají směřovat do relaxační části, nově zde vznikne panoramatická sauna s vířivkou a rekonstrukce se dočká balneo zóna. Akvapark se otevíral před šesti lety.

Loni přijelo do akvaparku 720.000 lidí, nejvíce za dobu existence. Loňské zvýšení počtu návštěvníků jde na vrub novým venkovním bazénům, které byly otevřené i mimo letní sezonu. Velkou část klientely tvoří Rakušané a Slováci.

Součástí areálu je i hotel, který loni využilo 18.500 lidí, z čehož 40 procent tvořili cizinci. Snahou vedení akvaparku jsou každoroční investice do rozšíření nabídky služeb a atrakcí, od otevření se zatím každoročně pohybují v milionech až desítkách milionů korun.

Napsal(a) ČTK | Foto Aqualand Moravia
 


 

Kam dál?

Na řidiče čeká nový bodový systém. O papíry budou moci přijít...

neděle, 13. ledna 2019, 13:15

Novinek má Ministerstvo dopravy v rukávu hned několik. První změnou by měl být počet kategorií. Ze současných 5...

Vietnamští lékaři vyléčili pacienta podáním patnácti piv

neděle, 13. ledna 2019, 09:34

Obyčejným plechovkovým pivem vyléčili lékaři ve Vietnamu osmačtyřicetiletého muže, který si přivodil těžkou otravu...

Ceny nájemného v Brně loni rostly, nejvíc ve velkých bytech

sobota, 12. ledna 2019, 11:02

Komerční nájemné v bytech v Brně v loňském roce rostlo, nejvíce ve čtyřpokojových bytech. Vyplývá to z analýzy služby...

Lidé se v práci nejčastěji setkávají s diskriminací na základě pohlaví

pátek, 11. ledna 2019, 12:03

Jak vnímáme diskriminaci v práci? V posledních letech se zvyšuje podíl lidí, kteří uvádějí, že se s tímto jevem...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Milion chvilek považuji za parodii na Občanské fórum, říká mluvčí Jiří Ovčáček. Kandidaturu na prezidenta nevylučuje

„Praha je díky prázdninám prázdná. Přijel jsem dřív, než jsem čekal,“ začal prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček po podání ruky před rozhovorem. Na hausbót na Císařské louce v Praze totiž dorazil se slušným předstihem. Z původně plánovaných čtyřiceti minut povídání se setkání protáhlo na téměř dvojnásobek. Kromě uvolněných témat se bývalý novinář a dnes asi nejkontroverznější mluvčí v tuzemsku rozpovídal také o tom, za jakých okolností by byl ochoten kandidovat na prezidenta a proč nemůže přijít na jméno spolku Milion chvilek.

Pamětní bankovky s Karlem Gottem lidé vykoupili během čtyř hodin. Při čekání ve frontách musela zasahovat i policie

V Praze se včera prodávaly pamětní eurobankovky s portrétem zpěváka Karla Gotta. K výročí jeho 80. narozenin vydala společnost Nunofia celkem 5 tisíc bankovek s nominální hodnotou nula euro. Ve frontách na ně čekaly tisíce lidí. Vyprodány byly během zhruba čtyř hodin. Den po vyprodání se cena bankovek v aukcích pohybuje v řádech tisíců korun.

Lidé si zvykají na vratné kelímky. Podnikům ale přibyla práce

Letní večery lákají na budějcký Sokolák spoustu lidí. Například v kavárně Coffe on the go nebo v klubu K2 už ale nedostanete drink do klasického jednorázového kelímku, ale do vratného. I když je na něj záloha padesát korun, lidé si pomalu zvykají. Podle ankety na Budějcké Drbně o zavedení vratných kelímků je patrné, že lidé nápad kvitují, a mají z něho radost i samotní majitelé podniků. Jejich realizace a následná cesta k zákazníkovi, ale není jednoduchá a jsou s ní spojené i trable.