Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Pořád hledáme něco, co oživí český trh, jsme rádi, že zastupujeme Mia Toro, říká majitel REAbags František Ryba

 
pondělí, 11. června 2018, 15:26

Firma REAbags není na trhu s cestovními zavazadly žádným nováčkem. Byla založena v roce 1992 a dováží do České republiky světové značky jako jsou SuitSuit, Aerolite, Rock a nově také Mia Toro. Pokud si zakoupíte jeden z jejich kufrů, budete mít jistotu, že bude vyroben z kvalitních materiálů a navíc dostanete na některé modely až desetiletou záruku.

Sortiment kufrů tvoří z velké části dovoz od anglických firem. Majitelé každý rok absolvují pracovní cestu k jednotlivým výrobcům a vyberou si kufry osobně. Jak říká pan Ryba: "Je lepší si všechny cestovní kufry na živo osahat." Své kolekce každý rok mění a proto se nemusíte bát, že byste si mezi spoustou modelů nevybrali. Vždyť na skladě mají přes padesát druhů a navíc v několika barevných variantách. Pokud byste přeci jenom chtěli nějaký velice originální kousek, tak můžete využít stránky www.mujkufr.cz, kde nahrajete vlastní obrázek a určíte tak, jakou podobu bude váš kufr mít.

Nově REAbags v České republice zastupují také značku Mia Toro. „Je to americká značka kufrů designovaných v Itálii. My jsme zatím jediní v Evropě, kdo ji ze Spojených států dováží, máme exkluzivní smlouvu pro Českou republiku a Slovensko. Jsme tedy jediní v tomto ohledu, teď navíc vznikl web www.miatoro.cz, kde prezentujeme věci s touto značkou, které máme kompletně skladem,“ vysvětluje František Ryba.

miatoro2.jpg

Mia Toro je značka, která v designové sekci spolupracuje s různými umělci po světě, používá exkluzivní plasty, které krásně zdokonalí povrch kufru. Kromě plastu však nabízí také karbon nebo textil. „Každý rok hledáme něco nového a něco, co bude zároveň kvalitní a nějak oživí český trh. Z tohoto důvodu jsme se dohodli právě s Mia Toro a jsme rádi, že tyto výrobky můžeme uvést na český trh právě my,“ říká majitel REAbags.

Kromě zmíněných kufrů prodávají také sportovní batohy, aktovky, cestovní tašky, ale i doplňky, které vám ulehčí výlety nejen do zahraničí. 

Jak vznikla vaše firma REAbags a kdy jste začali prodávat kufry?

Firmu založili v roce 1992 moji rodiče. Vadilo jim, že když žena jela po revoluci do lázní, tak neměla na výběr nic jiného než sportovní tašku Adidas a nemohla si vzít nic elegantního. Na trhu to chybělo, a proto se začala firma specializovat na cestovní tašky a batohy. V roce 2000 se to začalo lámat a lidé vyžadovali hodně cestovních kufrů. Momentálně tvoří naši nabídku z osmdesáti procent cestovní kufry. To co bylo dříve gró naši firmy se nyní stalo pouhým doplňkem. Dnes máme v nabídce přibližně padesát druhů kufrů a navíc různé barevné kombinace.

Rozeznám jako laik kvalitní kufr od nekvalitního?

Jdete do obchoďáku nebo na tržiště a najdete tam kufr za pětistovku. Přitom vypadá stejně jako ten náš, který stojí 1500 korun. Plast, z kterého je kufr vyroben, může být nekvalitní a vy to pouhým okem nepoznáte. Je rozdíl jestli vám vydrží jenom jednu dovolenou nebo minimálně více jak dva roky.

Dívám se, že máte na většině kufrů speciální zámek značený červeným diamantem.

Jsou to TSA zámky. Dnes je opravdu nezbytné aby měl kufr TSA zámek, který je schválený Travel Security Association. Letištní kontrola vám otevře kufr a provede kontrolu, pokud se jim něco nezdá. Navíc to můžou udělat i za použití násilí. Pokud nemáte právě TSA zámek, u kterého kontrola použije master klíč, tak vám můžou poškodit zámek i zip.

miatoro6.jpg

Zaujalo mě, že nabízíte originální obaly na kufr. Kdo s tím nápadem přišel?

Obal na kufry vymyslela nizozemská firma SuitSuit a nechala si to také patentovat. Byli úplně první, kteří s tím přišli v roce 2008 na trh. V začátcích obaly dokonce šila manželka od majitele doma na šicím stroji. Když přijedou na pásech v letišti kufry, tak je každý stejný. Obal proto hlavně funguje jako rozlišení kufru. Jednoduše si jej potom stáhnete a sbalíte do kapsy.

Jak často obměňujete nabídku kufrů?

Kolekce se standardně obměňuje z 60 až 70 procent každý rok. Některé taháky, které jsou hodně žádané, nabízíme i čtyři roky, ale většinu kolekcí po roku změníme a přineseme nový design.

Vaše firma stojí i za službou „Můj kufr“ řekněte mi o tom něco víc.

Zákazníci chtěli něco originálního, takže jsme ve spolupráci s holandskou firmou SuitSuit založili stránky mujkufr.cz na kterých si můžete nahrát vlastní obrázek. Ten se vytiskne na samolepku s UV laminací s pětiletou zárukou a nalepí se na kufr. Děláme jej v pěti základních barvách. Jedna z prvních zakázek byla velmi zajímavá. Pro jedenáctiletou holčičku objednala maminka kufr polepený fotkami z dovolené a krasobruslení. Poskládali jsme jim z toho koláž a vypadalo to velice hezky.

miatoro3.jpg

Pomůžete zákazníkům opravit rozbitý kufr, který je ještě v záruce?

Ano, i u tak kvalitních výrobků se ve výjimečných případech může objevit skrytá vada. Proto si na některé vzory kufrů necháváme dovážet náhradní díly jako nová madla, kolečka a opravíme poškozený díl kufru během chvilky . To se vám pravděpodobně u jiných společnosti nestane. I tím, že někdo přizná vadu a je schopný ji opravit, se podle mě pozná kvalitní firma.

I vaše větší kufry jsou poměrně lehké.

Protože letecké společnosti lpí na váhách zavazadel a za každé kilo navíc si musíte připlatit, tak se snažíme dovážet ultralehká zavazadla. Není to však na úkor kvality. U kabinového textilního kufru se dostaneme na váhu 1,75 Kg. Plastový je trochu těžší, přibližně 2,2 Kg.

Který kufr byste mi doporučil, když příliš nelétám letadlem?

Doporučil bych vám klidně sadu tří kufrů. Každý je v jiné velikosti. Jako u oblečení jsou děleny na S, M a L velikost. Uplatnění těchto kufrů najdete vždy. Dají se naskládat do sebe, takže vám to nezabere víc místa než je ten nevětší kufr. Kabinové zavazadlo, tedy velikost S, by měl mít doma každý.

Na co si mám při výběru dávat pozor? Tedy kromě materiálu, z kterého je vyroben.

Největší důraz bych kladl na kolečka. To je Achillova pata kufru. Když přijde studentka, která jezdí každý týden z Uherského Hradiště do Brna vlakem a vezme si kufr s čtyřmi kolečky, tak se ji to snažím rozmluvit. Čtyřkolečkový kufr je určený k tomu, abyste s ním jezdili po letištních halách. V momentě kdy ho překlopíte a budete s ním jezdit jenom po dvou kolečkách, tak je to úplně to samé jako kdybyste nosil batoh na jednom rameni. Pak se vám mohou kolečka jednoduše zničit. Na reklamaci potom vídám kufry, které mají sjeté jenom dvě kolečka a celý bok je poškrábaný. Proto bych studentům, kteří pouze cestují za studiem, doporučil spíše dvoukolečkový kufr.

miatoro5.jpg

Můžu přijít přímo osobně za vámi na pobočku a koupit si kufr zde?

Jsme velkoobchod, takže je nevýhoda, že máme otevřeno pro zákazníky pouze do dvou hodin a nelze platit kartou. Na druhou stranu máte jistotu, že všechno zboží máme skladem. Komukoliv, kdo sem přijde, rádi poradíme s výběrem. Do budoucna bychom měli zvětšit naši vzorkovou prodejnu.

Za kolik dnů má zákazník doma objednaný kufr z e-shopu?

Pokud u nás objednáte zboží z e-shopu do 11 hodin dopoledne, tak ještě v ten samý den kufr odešleme. Takže na druhý den vám přijde domů. Objednané zboží si můžete rovněž vyzvednout u nás.

A pokud si objednám kufr s vlastním potiskem?

Garantujeme doručení do deseti dnů. Většinou to ale stíháme dřív. Když někdo lpí na tom, aby ho měl co nejrychleji doma, tak jsme schopni zkrátit čekací dobu na pět dnů.

Co dalšího zákazníkům nabízíte?

Určitě se vyplatí investovat do váhy na zavazadla. Za jedno kilo navíc při odbavení zaplatíte i třicet eur. Váha vás vyjde na 400 korun. Jednoduše tak na hotelu zjistíte, jestli splňujete požadovanou váhu. Osobně bych už bez váhy nevycestoval. Dále máme jmenovky, potahy, TSA zámky, money belt, což je ledvinka, kterou si oblečete pod tričko. Je naprosto plochá a nejde vidět. Schováte si tam pas a peníze. Nově nám přišly organizéry do kufru. Pěkně si tím rozdělíte oblečení.

Firma REAbags stojí za vznikem několika prodejních stránek. Hlavními jsou webové stránky velkoobchodu www.reabags.cz, kde se dozvíte vše podstatné. E-shop firmy najdete na www.cestovnizavazadla.cz a pokud byste toužili po svém designovém kufru, tak navštivte www.mujkufr.cz nebo adresu www.miatoro.cz.

Napsal(a) Ivo Spisar, Patrik Kozlík | PR text
 


 

Kam dál?

Areál Zbrojovky slaví stoleté výročí a čeká na novou budoucnost

pondělí, 11. června 2018, 10:04

Letos je to přesně 100 let od chvíle, kdy byl v brněnských Zábrdovicích slavnostně otevřen areál Československých...

VIDEO: Rumunský ohňostroj sledovalo na Prýglu zhruba 200 tisíc lidí

neděle, 10. června 2018, 18:17

Druhou soutěžní ohňostrojnou show festivalu Starobrno Ignis Brunensis 2018 předvedli v sobotu večer na hladině Brněnské...

Čtrnáctá Letní žurnalistická škola láká na zajímavá jména. Přihlášky...

sobota, 9. června 2018, 08:00

Čas na podaní přihlášky na 14. ročník Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borovského mají zájemci do konce června....

Festival RE:PUBLIKA nabídne Bedřicha Smetanu, sraz veteránů, folklor...

pátek, 8. června 2018, 14:27

Předposlední víkendu Festivalu RE:PUBLIKA se ponese ve folklórním a prvorepublikovém duchu. Kromě pravidelného programu...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

VIDEO: Miloš Zeman jako Albus Bumbal. Brněnští kouzelníci Orsava a Lovecká vytvořili další geniální video

Příběh Harryho Pottera zná celý svět. Věděli jste však, že mladý Harry zápasil o Kámen mudrců také v Česku? Jeho soupeřem nebyl nikdo jiný než Albus Bumbal, v českém podání s prezidentem Zemanem. Oblíbený brněnský filmař Michal Orsava spojil síly s talentovanou tvůrkyní Michaelou Loveckou a výsledkem je vtipem nadupané dílo, které má potenciál stát se dalším celorepublikovým virálem.

Čeští hokejisté si zahráli proti Tatarstánu, do zápasu nastoupil i prezident

Česká veteránská reprezentace se koncem prvního adventního týdne vypravila do Kazaně, více než milionové metropole Tatarstánu a jednoho z největších měst v evropské části Ruska. Tam odehrála přátelský zápas proti domácímu výběru, který byl sportovní kulisou k rusko – českému ekonomickému fóru.

Ode dneška platí na železnici v ČR nový jízdní řád

V Česku ode dneška platí nový železniční jízdní řád. České dráhy s jeho zavedením přidaly přímé spoje mezi Prahou a Opavou a z jižní Moravy a Ostravy do Berlína a místo některých vlaků EuroCity a InterCity znovu zařadily Pendolino. Změnou je i zrychlení dopravy mezi Prahou a západními Čechami díky otevření Ejpovických tunelů. Konkurenční Leo Express avizoval zrychlení svého spoje mezi Prahou a Košicemi o 17 minut vlivem snížení počtu zastávek, RegioJet přidal vlaky na trati Praha-České Budějovice a nově zastavuje ve Skalici nad Svitavou.