Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Konference Glorious nabídne hvězdy byznysu, marketingu, designu i osobního rozvoje

 
pondělí, 30. dubna 2018, 11:24

Špičkoví řečníci z různorodých oborů, jedno téma: zvítězí ten, kdo vytrvá. Začátkem května se do Brna sjede více než 50 nejúspěšnějších profesionálů z českého byznysu, aby se podělili o své zkušenosti a inspirovali mladou generaci na cestě za svými sny. Konferenci Glorious hostí 4. a 5. května (nejen) brněnské SONO Centrum.

Řečníci a osobnosti z oblasti designu

Tom Krcha

Jeden z nejuznávanějších českých digitálních designerů. Po několika letech života v San Franciscu se vypracoval do pozice Senior Product Managera v technologickém gigantovi Adobe, kde měl například se svým týmem na starosti ambiciózní projekt Comet a byl také jedním z klíčových lidí, kteří stáli v pozadí nástroje Adobe XD. Po 10 letech v Adobe letos přešel do pozice CEO ve startupu Facemoji, což je nástroj, který je schopen na základě technologie rozpoznání obličeje převést grafickou podobu do kódu a ten je pak přenášen s téměř nulovou zátěží na data.

Otto Fabri

V USA navrhuje interiéry elektromobilů, například v modelu S od Tesly je jeho práce viditelná na první pohled – stojí totiž za designem interiéru. Karlovarský rodák po studiu ČVUT prošel několika firmami – začínal u dodavatele mladoboleslavské Škodovky, pracoval také v mexické továrně pro VW. V roce 2011 se dostává do americké automobilky Elona Muska Tesla Motors, kterou po čtyřech letech opouští pro Faraday Future. Tam pracuje na vytvoření aut budoucnosti, která budou s těmi současnými mít společná jen čtyři kola.

Jaroslav Beck

Jaroslav se umístil v prestižním žebříčku časopisu Forbes 30 pod 30 zaslouženě. Je mu teprve 29 let a už tvořil hudbu například k upoutávce hry Battlefield nebo k televizní upoutávce nového dílu Terminátora a Hvězdných válek. Na základní škole ho ale kvůli jeho nepoddajnosti považovali za hlupáka. Chvíli před dokončením studia strojařiny v Plzni odletěl do Oxfordu, kde začal studovat zvuk. Aktuálně bydlí v Los Angeles a má našlápnuto, aby se stal úspěšným hollywoodským hudebním producentem. Jeho dalším cílem je tvorba filmových soundtracků.

ČTĚTE TAKÉ: Brněnskou konerenci rozzáří hvězdy českého byznysu

Řečníci a osobnosti z oblasti marketingu

Filip Kahoun

Výkonný ředitel největší online – marketingové agentury ve střední Evropě – společnosti H1. Současně zde vykonává i pozici CEO. Zkušenosti z marketingových oborů začal sbírat ve společnosti CETELEM, kde působil na pozici ředitele marketingové komunikace.
Také se věnoval přednáškám z oboru marketingu, přednášel například na VŠE v Praze. Sám Filip stál u zrodu firmy s názvem „lidskeznacky.cz“, jejímž cílem je radit lidem i firmám, jak vybudovat úspěšnou značku.

Radim Svoboda

Nejvýše postavený Čech ve světě marketingu. V roce 2017 postoupil v globální centrále Leo Burnett na pozici Executive Vice President. Jeho hlavním úkolem je nadále rozvoj partnerství s klíčovým klientem sítě, ale k tomu mu přibyla zodpovědnost za rozvoj celosvětové spolupráce jednotlivých společností Publicis Communications s klienty. V minulosti byl prvním českým zaměstnancem v pobočce The Coca-Cola Company v Praze. Poté se přes českou pobočku Leo Burnett dostal až do Chicaga na současnou pozici. Stojí například za marketingem Samsungu.

Martin Jaroš

Martin je marketingovým odborníkem a také autorem několika velmi známých reklamních kampaní. Mezi jeho díla patří například reklama s falešnými soby, Chuckem Norrisem, nebo Lukášem Pavláskem, pro firmy jako T-Mobile nebo Vodafone. Šéfoval firemnímu časopisu Čilichili a reklamnímu oddělení společnosti Vodafone. V současnosti žije s rodinou v Kataru, kde zůstal věrný službám mobilních operátorů – pracuje pro operátora Ooredoo, který působí v 15 zemích, od Tuniska po Indonésii. Ve volném čase se věnuje rodině, má rád knihy a také focení. V roce 2010 vydal knihu.

Řečníci a osobnosti z oblasti osobního rozvoje

Daniel Šmíd

Jeho vášní je moderní gentlemanství. Daniel je uznávaným lektorem firemního chování, moderní etiky a osobního stylu. Mezi jeho klienty patří řada obchodních firem, bank a konzultačních společností. Na jeho rady dají obchodníci, manažeři a majitelé firem, jejichž image Daniel svými schopnostmi vylepšuje a dotváří k dokonalosti. Pravidelně přispívá svými články do lifestylových časopisů a často komentuje dění z oblasti etiky a oblékání v televizi, rozhlase a tištěných médiích. Každý týden pořádá několik seminářů a workshopů u nás i v zahraničí.

Martin Vasquez

Přední český trenér, školitel a mentor, se mimo jiné zaměřuje na umění improvizace, trénink prezentačních a řečnických dovedností, argumentaci, přesvědčování a komunikaci v týmu. Martin je školitelem zaměstnanců Microsoftu, Vodafone, Nestlé i PwC. Je absolventem pražské DAMU a Divadelní fakulty JAMU v Brně. Založil Českou improvizační ligu, improvizační divadlo JUST! IMPRO a centrum výzkumu a rozvoje improvizace IMPRO INSTITUT. 

Pavel Vosoba

Pavel je spolumajitelem společnosti M. C. TRITON, autorem pěti knih, z nichž poslední vyšla v r. 2014 a nese název: Dokonalý život s podtitulem: Být průměrný, není normální. Koncem roku vyjde jeho pokračování, které má pracovní název: Únik z průměrnosti. Pavel říká:" Život je umělecké dílo a člověk jeho tvůrce. Štěstí a bohatství nemůže být cílem, ale výsledkem. Největším úspěchem člověka je poznání a porozumění sebe sama a druhých."

Jaroslav Homolka

Autor nekonvenčního systému vzdělávání #PREDATORCODE s více než 18 000 absolventy, trenér osobního rozvoje a sparring partner, který pracoval na osobním rozvoji více jak 200 předních českých manažerů. Dále je externím lektorem, koučem reprezentantů ČR v bojových sportech, motorkářem a cestovatelem – to vše v jedné osobě. Jeho specialitou je rozvoj osobnosti, leadership, osobní koučink, strategické myšlení, týmová práce a vyjednávání.

Radka Dohnalová

Radčiným posláním je celosvětově přenastavit způsob vzdělávání tak, aby vedlo k aktivování jedinečnosti každého člověka, týmů i organizací. Radka je zakladatelkou a řídicí partnerkou mezinárodní vzdělávací společnosti ATAIRU. Pracovala s více než tisíci leadery a 50 organizacemi v Evropě, na Blízkém Východě a v Japonsku. ATAIRU se soustředí na rozvoj leaderů a strategické transformace organizací, a také se věnuje rozvoji talentů a vášní u dětí a mladých lidí.

Hana Ondrušková

Říká, že lektořina se musí dělat srdcem, protože jinak to nemá smysl. Hana Ondrušková působí jako lektorka a trenérka soft skills již od roku 2006. Její doménou je především komunikace, time management a prezentační dovednosti. Současně vyučuje na VŠE v Praze a intenzivně spolupracuje také s bankami, státními institucemi i nadnárodními firmami.

Tomáš Hruda

Je absolventem ekonomie a mezinárodních vztahů na FSV UK. Pracoval mimo jiné také jako šéf CzechInvestu, Středoevropského technologického institutu CEITEC i jako náměstek ministra školství pro výzkum a vysoké školství. Vzdělávání se věnuje i po rodičovské dovolené. Spoluzaložil projekt EDUCATION REPUBLIC, který si klade za cíl podporovat smysluplné vzdělávání jako nedílnou součást každodenního života.

Vladimír Dvořák

Po manažerských letech v Německu a v Čechách se stal průvodcem manažerů a pomáhá jim k nadhledu a sebereflexi. Specializuje se hledání vlastních zdrojů klienta a jejich „vytěžování“. Soustřeďuje se více na možnosti řešení než na analýzu příčin. V omezeném čase tak dochází k nalezení do té doby neviděných možností překonání překážek, se kterými člověk zápolí. Moderní vědecké poznatky z oblasti biologie, psychologie a neurologie mu dávají sílu zacházet s jednotlivci i sociálními systémy s respektem k jejich složitosti.

Hvězdy českého byznysu

Na Glorious vystoupí také několik opravdových hvězd českého byznysu. V první řadě  například Jan Řežáb, zakladatel firmy na analýzu sociálních sítí Socialbakers, který se jako první Čech dostal do prestižního globálního žebříčku časopisu Forbes „30 pod 30“.

Uslyšíte tu i jednoho z nejbohatších Čechů Dalibora Dědka, podnikatele a spoluzakladatele společnosti Jablotron zaměřující se na zabezpečovací a komunikační systémy nebo Václava Nováka, krizového manažera, který zachránil od krachu ocelářský holding Vítkovice, Stavostroj, eBanku ČSA a další.

Foto Konference Glorious | Zdroj Konference Glorious
 


 

Kam dál?

FOTO&VIDEO: Tisíce lidí na Zelňáku přivítalo mistry a slavilo titul

neděle, 29. dubna 2018, 12:11

Zaplněný Zelný trh dnes slavil společně s hokejisty Komety Brno extraligový titul. Stejně jako loni se náměstím v...

Loni zemřelo na českých silnicích 44 cyklistů. Vzrůstajícím problém...

sobota, 28. dubna 2018, 11:16

Loni zahynulo na českých silnicích 44 cyklistů. Nejvíce pak v Jihočeském kraji, na Vysočině žádný. Čtyřicet procent...

Kraj věnuje víc než deset milionů korun na obědy chudým dětem 

sobota, 28. dubna 2018, 10:57

Jihomoravský kraj chce získat 10,5 milionu korun na školní obědy pro děti z ekonomicky a sociálně slabších rodin. Do...

Zlatí hokejisté oslaví v sobotu titul na Zelňáku. Co nás čeká za...

pátek, 27. dubna 2018, 14:21

Zelňák se v sobotu 28. dubna zbarví do modré a bílé! Hokejisté Komety zde oficiálně oslaví historicky 13. mistrovský...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Na třídě Svobody a dalších místech v Olomouci se objevily obrysy postav. Symbolizují počet usmrcených chodců

Na chodníku u křižovatky třída Svobody a ulice Aksamitova a třech dalších místech v Olomouci se dnes ráno objevily obrysy postav a speciální pomníček, doplněný hashtagem #113. Ten symbolizuje počet usmrcených chodců při dopravních nehodách v ČR za loňský rok.

Věrnostní program Mastercardu přináší členům unikátní privátní koncert legend Stereo MC‘s

Společnost Mastercard v rámci věrnostního programu Priceless Specials pořádá soutěž o 250 vstupenek na privátní koncert Stereo MC‘s. Šance získat lístky na tuto britskou taneční a hiphopovou legendu budou mít uživatelé karet Mastercard a Maestro registrovaní v programu, kteří odkliknutím speciálního odkazu potvrdí svoji účast v soutěži a provedou alespoň jeden nákup u kteréhokoliv partnerského obchodníka Priceless Specials. Soutěž o vstupenky na Stereo MC´s se koná v období od 20. srpna do 25. září.

Média spekulují o Zaorálkovi jako ministru kultury

Novým ministrem kultury by se podle serverů Seznam Zprávy a Novinky.cz mohl stát někdejší ministr zahraničí Lubomír Zaorálek (ČSSD). Nynější předseda sněmovního zahraničního výboru na dotaz, zda by do vlády vstoupil, neodpověděl. Zaorálka vnímá jako dobrého kandidáta poslanec ČSSD Jan Birke, který řekl, že sám nabídku na tuto pozici nedostal.