Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Brněnský Minutový networking slaví 1. výročí i úspěch v Praze

 
neděle, 4. října 2015, 17:57

Šest minut, deset zajímavých lidí, vizitky s sebou. Tak by se dal stručně popsat Minutový networking, další z nápadů „minutového podnikatele“ Petra Krejčího. Tento netradiční způsob propojování lidí v oblasti businessu v srpnu oslavil první narozeniny a zdá se, že rozhodně ne poslední.

Petře, nejdřív bylo Minutové rande, pak networking. Mají tyto vaše dvě aktivity kromě názvu ještě něco společného?

Minutové rande i Minutový networking jsou si podobné jménem i principem. Minutový networking vlastně z Minutového rande, které jsem založil před šesti lety, vznikl. Obě aktivity jsou o řízeném setkávání lidí, kteří něco nebo někoho hledají. Networking se ale liší v tom, že nejdete hledat matku či otce svých dětí, nýbrž chcete poznat obchodní partnery, kamarády a kolegy do businessu nebo se jen nechat inspirovat ostatními úspěšnými lidmi z nejrůznějších oborů.

Brněnská scéna podnikatelských klubů se v poslední době rozšiřuje. Řadí se Minutový networking mezi ně, nebo si jde vlastní cestou?

Na rozdíl od ostatních podnikatelských klubů v Brně my především žádným klubem v pravém slova smyslu nejsme. Neplatíte u nás členství ani nevyžadujeme pravidelnou účast. Také nejsme skupina, která se schází stále ve stejném složení. U nás se lidé střídají. Minutový networking je založený na jednorázové návštěvě zájemců, kteří se rozhodnou zaplatit vstupní poplatek a poznat nové a zajímavé lidi, popovídat si o svých business aktivitách a projektech, vyměnit zkušenosti a načerpat inspiraci nebo nápady. Setkáváme se v neformální atmosféře a doporučuje se tykání a nebo alespoň oslovování křestními jmény.

Jak tedy Minutový networking funguje?

Jedná se o networkingová setkání podnikatelů z nejrůznějších oborů. Během jedné hodiny můžete odprezentovat svůj projekt nebo firmu až 10 zajímavým protějškům a zároveň si poslechnout o jejich businessu. Na začátku setkání se každý účastník v krátkosti představí a pak následuje to, co znáte ze seznamky speed-dating. Jeden zajímavý člověk střídá u stolečku druhého, přesně po 6 minutách.

Pro představu časosběrné video z MN ZDE.
Po skončení řízené části se plynule přejde do neřízeného networkingu, který poskytne prostor pro seznámení s dalšími účastníky, s nimiž jste se doposud nesetkali face-to-face.

Co se během těch 6 minut zpravidla řeší?

Lidé se poznávají, oťukávají, zjišťují, zda najdou společnou notu v komunikaci i v businessu. Určitě nechceme, aby se okamžitě dělal „surový” business. Na to je čas později. Těchto 6 minut určuje, jestli si následně domluvíte společný oběd nebo kafíčko, kde navážete na předchozí komunikaci.

S kým bychom se na Minutovém networkingu mohli potkat?

Vždy se snažím nakombinovat zajímavé profese, projekty i typy lidí. Primárně vyhledáváme zajímavé freelancery, majitele firem a startupy. Mezi účastníky se také mimo jiné nedávno objevila investorka Margareta Křížová z pořadu Den D, známý poutník a copywriter Ladislav Zibura, populární standup komik Daniel Čech nebo zakladatel Lunchtime.cz Igor Třeslín.

Zajímáte se po skončení setkání, co si účastníci pochvalují nejvíce a co se jim naopak moc nezdá?

Samozřejmě. Líbí se jim především to, že celá akce je svižná a neformální, a také to, že neumožňujeme vstup prodejcům z různých MLM společností, kteří obecně na networkingových akcích nedělají vzhledem ke svým obchodním taktikám nejlepší jméno. A co se nelíbí? Sem tam slýchám, že je naše setkání zbytečně drahé. Někomu se to může zdát, ale nikoho nepřemlouváme a přijímáme ty, kteří danou hodnotu v jedinečné akci typu MN vidí.

Jak zaručujete, že se tito „nevhodní” lidé na setkání nedostanou? Prochází zájemci nějakým„předvýběrem”?

Ano. Nebereme automaticky každého, kdo se přihlásí. Jednak tím předcházíme riziku, že by se na setkání objevil někdo typu právě popsaných prodejců, kvůli němuž ostatní podnikatelé ztrácejí chuť networkovat, a jednak zabráníme tomu, že se potká přímá konkurence. Proto ručně vybíráme, koho a kdy nakonec pozveme. Pokud nejde o ověřené doporučení, musí zájemci projít cca 15 minutovým osobním či telefonním interview.

Co to znamená?

Děláme s nimi krátký pohovor, kde zjistíme, jaký ten člověk je, co dělá, co ho zajímá, představím mu blíže podobu akce i princip Minutového networkingu jako takového.

Jak pak s nabitými kontakty z MN pracovat?

Školím firmy i jednotlivce jak si budovat síť obchodních kontaktů (www.Networking.cz), účastníci Minutového networkingu konzultací využívají především právě po jeho skončení, aby byl dopad celé akce byl co největší.

A jak si Minutový networking vede doposud? Kde všude se k vám mohou podnikatelé přidat?

Letos v srpnu utekl přesně rok od úplně prvního Minutového networkingu. Na více jako 25 setkáních se poznalo už více než 500 zajímavých lidí. Z takového zájmu mám velkou radost. Networkovat jsme začali samozřejmě doma v Brně, už jsme se ale rozšířili i do Prahy a Ostravy. Kromě standardních networkingových akcí pořádáme ještě networkingové párty, které jsou otevřené pro všechny, kteří se rádi seznamují, ale primárně pro účastníky MN. Jak taková MN párty vypadá můžete mrknout např. ZDE.

Zajímá vás, jak Minutový networking probíhá? Podívejte se na video.

Více na www.MinutovyNetworking.cz

 


 

Kam dál?

Jiří Mádl: Točí, režíruje, píše scénáře a podniká

pátek, 2. října 2015, 13:37

Českobudějovický herec a režisér Jiří Mádl většinou dává rozhovory, jen pokud se točí ohledně jeho práce, tedy filmů či...

Petr Klemeš: „Program Chillibraní letos narostl o několik set...

čtvrtek, 27. srpna 2015, 09:27

Festival milovníků pálivého Chillibraní se bude konat 5. září 2015 na brněnském koupališti Riviéra. Připraven je...

Nehoda ho odkázala na vozík, přesto se nevzdal. Teď „poběží“ v Brně...

středa, 12. srpna 2015, 12:32

Jan Tománek se v dětství a mládí intenzivně věnoval cyklistice, jako 14letý začal závodně jezdit MTB. Všechno však...

Existenční starosti Českého filharmonického sboru Brno

neděle, 31. května 2015, 12:15

Český filharmonický sbor Brno si vydobyl nejen mezinárodní renomé, ale získal i řadu prestižních cen a stal se...

 

Komentáře

Dokončení registrace

Souhlas se zpracováním osobních údajů

dle čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/EC (dále jen „GDPR“)

tímto svobodně a dobrovolně uděluje Souhlas JAKOŽTO uživatel se zpracováním osobních údajů (dále jen „Souhlas“)

společnosti TRIMA NEWS, s.r.o., IČ: 26081890, DIČ: CZ26081890, se sídlem L. B. Schneidera 3, 370 01 České Budějovice, zapsaná v oddílu C vložce 12829 obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Českých Budějovicích, kontaktní e-mail: info@trimanews.cz. (dále jen „Společnost“)

jak je specifikováno níže v tomto dokumentu.

I. Které osobní údaje, proč a jak o Vás zpracováváme?

Souhlasím, aby Společnost zpracovávala tyto osobní údaje (dále jen „Osobní údaje“):

  • jméno, příjmení, uživatelské jméno, email, přičemž tyto údaje jsou povinné, dále pohlaví, přičemž tento údaj není povinný

Vaše Osobní údaje budeme zpracovávat pro tyto účely:

  • služby poskytovatele zpravodajských webových stránek spočívající zejména v zasílání denního přehledu zpráv a dalších novinek či aktuálních informací, možnosti informování uživatelů o probíhajících slevových akcí obchodních partnerů a dalších obchodních sdělení, které mohou být zasílány v rámci denního přehledu (pouze v případě odběru denního přehledu).
  • Umožnění psaní uživatelských blogů či komentářů.

Výše uvedené účely, tvoří funkční celek a bez jejich provázanosti a udělení souhlasu pro všechny z nich, nelze naše služby poskytovat.

Vaše Osobní údaje budeme zpracovávat na základě tohoto Souhlasu.

Udělení tohoto souhlasu je naším smluvním požadavkem a je jím podmíněno uzavření smluvního vztahu mezi Společností a Vámi.

II. Komu Vaše Osobní údaje poskytneme?

Vaše Osobní údaje pro nás v rámci zvyšování kvality našich služeb a zajišťování některých činností budou zpracovávat zpracovatelé, kteří nám poskytují

  • osoby poskytující Společnosti serverové, webové, cloudové nebo IT služby, či které jsou jeho obchodními partnery.

S ohledem na měnící se osoby poskytovatelů některých služeb není možné uvést všechny tyto zpracovatele Osobních údajů jmenovitě. Aktuální seznam konkrétních příjemců Osobních údajů (nejsou-li uvedeni výše) můžete nalézt na adrese našeho sídla.

Vaše Osobní údaje bychom také rádi předávali našim obchodním partnerům, všichni však sídlí na území Evropské Unie, takže všechna Vaše práva, vyplývající z nařízení GDPR, máte zaručena, neboť se na ně toto nařízení vztáhne taktéž. Svůj souhlas s takovým předáváním můžete vyjádřit zaškrtnutím níže uvedené kategorie příjemců, bez Vašeho souhlasu je předávat nebudeme.

K předávání Osobních údajů do třetích zemí, tj. zemí mimo Evropskou Unii a Evropský hospodářský prostor, nedochází.

III. Kde nás můžete kontaktovat?

Kdykoliv nás můžete kontaktovat na adrese sídla Společnosti uvedené výše nebo na e‑mailové adrese: info@trimanews.cz.

Veškerá svá práva ve smyslu GDPR můžete uplatnit u Společnosti buďto písemnou formou doporučeným dopisem, zaslaným na adresu jejího sídla, či elektronickou formou na e-mailové adrese info@trimanews.cz.

Na výše uvedené kontaktní adresy se můžete obrátit v případě jakýchkoliv Vašich podnětů ke zlepšení našich služeb, v případě stížností na kvalitu našich služeb či v případě uplatnění Vašich práv.

Veškerá Vaše práva, stejně jako další podrobnosti o tom, jakým způsobem zpracováváme Vaše osobní údaje, naleznete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, umístěném na našich internetových stránkách na adrese http://trimanews.cz/ochrana_osobnich_udaju.html.

IV. Dohlíží na činnosti zpracování Osobních údajů nějaký úřad?

Ano, naše Společnost podléhá dozorové činnosti Úřadu pro ochranu osobních údajů, který svou činnost může koordinovat s jinými národními úřady v dalších členských státech Evropské Unie. Pokud nabydete dojmu, že jakékoliv naše zpracování činíme v rozporu se zákonem, máte právo podat stížnost proti zpracování Vašich Osobních údajů u Úřadu na ochranu osobních údajů na adrese: www.uoou.cz.

V. Jak dlouho budeme Vaše Osobní údaje zpracovávat?

Tento Souhlas udělujete na dobu trvání poskytování služeb mezi Vámi a námi a dále po dobu 5 (slovy: pěti) let od ukončení poskytování služeb.

VI. Můžu souhlas odvolat?

Souhlas můžete kdykoliv odvolat, tudíž tak lze učinit i před skončením výše uvedených skutečností (či výše uvedené doby). Souhlas můžete odvolat prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na kontaktní e-mailovou adresu uvedenou výše.

Odvoláním Souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházející ze Souhlasu, který jste udělil před jeho odvoláním. Po skončení platnosti Souhlasu v souladu s tímto článkem Vaše Osobní údaje smažeme, pokud pro jejich další zpracování nebude existovat jiný zákonný důvod.

Bez Vašeho souhlasu nelze založit účet.
 
 

O čem píše Drbna.cz

(NE)OBYČEJNÍ: Kdybych mohl, oživil bych teplárenský komín, říká známý sprejer DOBS

Jeho malby zná v Budějcích snad každý. Je mu 34 let, ve volném čase sprejuje a dělá truhlařinu. Vystudoval umělecko – průmyslovou školu v Krumlově a kdyby mohl, posprejoval by teplárenský komín. DOBS je zkrátka Docela Obyčejný Budějcký Sprejer.

Češi si začnou vybírat budoucí europoslance

Češi dnes začnou rozhodovat o tom, kdo je příštích pět let bude zastupovat v Evropském parlamentu. Volební místnosti, jichž je téměř 14 800, kvůli tomu budou otevřeny dnes dvě hodiny po poledni. Mezi první voliče budou tradičně patřit mnozí volební lídři a předsedové parlamentních stran, stejně jako prezident Miloš Zeman.

Největší negativa jablonecké přehrady? Záchody i vzhled stánků

Přehradní nádrž Mšeno je srdcem Jablonce. V létě je u ní hlava na hlavě. Denně k ní míří desítky místních na procházku maminky s kočárkem, celé rodiny i kamarádi. Milují ji běžci, inlajnisté i pejskaři. Ve zdejší lokalitě je ale stále co vylepšovat a město šlo s nápady přímo za místními.