Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jaro v pohodě, po krk ve vodě. A nejlépe v Aqualandu Moravia

 
pondělí, 20. března 2017, 15:38

Za cenu jedné vstupenky si mohou tobogány v Aqualandu Moravia nyní užít až 3 osoby. Akční nabídka platí pro rodiny s dětmi, přátele nebo třeba babičky s vnoučaty.

 

 

Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším akvaparkem v České republice. Nachází se 20 minut jízdy autem od Brna na úpatí Pálavy. Děti i dospělí se zde mohou vyřádit na 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než 1,7 km. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand nabízí celkem 12 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního termálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland.

Jihomoravský Aqualand Moravia reaguje na častá přání svých návštěvníků a nabízí na omezenou dobu jedinečnou příležitost zakoupit vstupenku pro více osob za zvýhodněnou cenu. ​Vstupenku mohou využít až 2 dospělí + 1 dítě do 150 cm nebo 1 dospělá osoba se dvěma dětmi do 150 cm. Přijet může rodina s dětmi, studenti či senioři.​ Pouze na e-shopu Aqualandu Moravia zakoupíte celodenní vstup, který zahrnuje až 2 dospělé osoby a až 1 dítě do 150 centimetrů za skvělou cenu 650 korun. Zakoupit akční vstupenku můžete pouze do 30. března.

Vstupenka je platná i během Velikonočních prázdnin. Dopřejte svým dětem velikonoční tobogánovou nadílku.

Pokud přijedete z větší dálky, nabízí Aqualand Moravia ubytování pro rodiny s dětmi ve vlastním hotelu AQUALAND INN, který se nachází jen pár kroků od akvaparku.

PR text
 


 

Kam dál?

VIDEO: Kam za dětskou zábavou aneb Brno očima dítěte

neděle, 4. září 2016, 10:55

Kam vyrazit s dětmi je asi jedna z nejčastěji vyhledávaných frází u každého většího města a nejinak je tomu i v Brně....

VIDEO: Víte, jak se zachovat při dopravní nehodě? Nejen zranění jsou...

čtvrtek, 7. července 2016, 11:48

V loňském roce se na našich silnicích stalo denně v průměru na 250 dopravních nehod, ke kterým vyjížděla Policie České...

Kam na dobroty v Brně?

čtvrtek, 19. května 2016, 14:26

Titulek článku asi mluví jasně, že? Máte rádi dobrůtky? Myslím tím hlavně ty sladké…:) Já věřím, že ANO – teda hlavně...

Květen je v Lužánkách plný zajímavých akcí, které potěší nejen děti,...

středa, 4. května 2016, 12:34

Na návštěvníky čekají aktivity inspirované Asií, pohybová výstava, pohled nejmenších obyvatel sídliště a budoucích...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Žít Brno chce pozvat do města několik...

  • Zfetovaný muž lezl na hlavním nádraží po...

  • VIDEO: Na Svoboďáku hrál světoznámý...

  • VIDEO: Muž unesl mladou ženu od vchodu domu...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

(NE)OBYČEJNÍ: Jo, tak ten se mi taky poved, říká autor portrétu Masaryka Oliver Heller

Dnešní díl rubriky (NE)OBYČEJNÍ je o street artu a graffiti scéně v Olomouci. S jedním z jejích nejuznávanějších členů Oliverem Hellerem jsem si povídal o graffiti legálním i nelegálním, o historii i budoucnosti graffiti anebo o nově vzniklém portrétu Tomáše Garrigua Masaryka v Bezručových sadech, který maloval právě Oliver.

Z nešetrného sběru a ničení borůvek si můžete odnést tučnou pokutu

Kanadské borůvky se našim lesním chutí rozhodně nevyrovnají. Borůvkové knedlíky jsou navíc nejen s Jizerskými horami neodmyslitelně spjaty. Sběr borůvek může ale přírodě velmi uškodit.

Naštvěte se – a Facebook už zařídí zbytek. Populisté profitují z hněvu na sociálních sítích

Málokterý populistický politik se obejde bez emotivních gest při veřejných vystoupeních nebo emočně zabarvených výrazů v příspěvcích na sociálních sítích. Právě tam, konkrétně na Facebooku, můžou emoce – a nejvíce hněv – populistům pomoci zasáhnout větší publikum. Algoritmus Facebooku totiž takovým emotivním příspěvkům „fandí“.