Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jaro v pohodě, po krk ve vodě. A nejlépe v Aqualandu Moravia

 
pondělí, 20. března 2017, 15:38

Za cenu jedné vstupenky si mohou tobogány v Aqualandu Moravia nyní užít až 3 osoby. Akční nabídka platí pro rodiny s dětmi, přátele nebo třeba babičky s vnoučaty.

 

 

Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším akvaparkem v České republice. Nachází se 20 minut jízdy autem od Brna na úpatí Pálavy. Děti i dospělí se zde mohou vyřádit na 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než 1,7 km. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand nabízí celkem 12 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního termálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland.

Jihomoravský Aqualand Moravia reaguje na častá přání svých návštěvníků a nabízí na omezenou dobu jedinečnou příležitost zakoupit vstupenku pro více osob za zvýhodněnou cenu. ​Vstupenku mohou využít až 2 dospělí + 1 dítě do 150 cm nebo 1 dospělá osoba se dvěma dětmi do 150 cm. Přijet může rodina s dětmi, studenti či senioři.​ Pouze na e-shopu Aqualandu Moravia zakoupíte celodenní vstup, který zahrnuje až 2 dospělé osoby a až 1 dítě do 150 centimetrů za skvělou cenu 650 korun. Zakoupit akční vstupenku můžete pouze do 30. března.

Vstupenka je platná i během Velikonočních prázdnin. Dopřejte svým dětem velikonoční tobogánovou nadílku.

Pokud přijedete z větší dálky, nabízí Aqualand Moravia ubytování pro rodiny s dětmi ve vlastním hotelu AQUALAND INN, který se nachází jen pár kroků od akvaparku.

 


 

Kam dál?

VIDEO: Kam za dětskou zábavou aneb Brno očima dítěte

neděle, 4. září 2016, 10:55

Kam vyrazit s dětmi je asi jedna z nejčastěji vyhledávaných frází u každého většího města a nejinak je tomu i v Brně....

VIDEO: Víte, jak se zachovat při dopravní nehodě? Nejen zranění jsou...

čtvrtek, 7. července 2016, 11:48

V loňském roce se na našich silnicích stalo denně v průměru na 250 dopravních nehod, ke kterým vyjížděla Policie České...

Kam na dobroty v Brně?

čtvrtek, 19. května 2016, 14:26

Titulek článku asi mluví jasně, že? Máte rádi dobrůtky? Myslím tím hlavně ty sladké…:) Já věřím, že ANO – teda hlavně...

Květen je v Lužánkách plný zajímavých akcí, které potěší nejen děti,...

středa, 4. května 2016, 12:34

Na návštěvníky čekají aktivity inspirované Asií, pohybová výstava, pohled nejmenších obyvatel sídliště a budoucích...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Milion chvilek považuji za parodii na Občanské fórum, říká mluvčí Jiří Ovčáček. Kandidaturu na prezidenta nevylučuje

„Praha je díky prázdninám prázdná. Přijel jsem dřív, než jsem čekal,“ začal prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček po podání ruky před rozhovorem. Na hausbót na Císařské louce v Praze totiž dorazil se slušným předstihem. Z původně plánovaných čtyřiceti minut povídání se setkání protáhlo na téměř dvojnásobek. Kromě uvolněných témat se bývalý novinář a dnes asi nejkontroverznější mluvčí v tuzemsku rozpovídal také o tom, za jakých okolností by byl ochoten kandidovat na prezidenta a proč nemůže přijít na jméno spolku Milion chvilek.

Pamětní bankovky s Karlem Gottem lidé vykoupili během čtyř hodin. Při čekání ve frontách musela zasahovat i policie

V Praze se včera prodávaly pamětní eurobankovky s portrétem zpěváka Karla Gotta. K výročí jeho 80. narozenin vydala společnost Nunofia celkem 5 tisíc bankovek s nominální hodnotou nula euro. Ve frontách na ně čekaly tisíce lidí. Vyprodány byly během zhruba čtyř hodin. Den po vyprodání se cena bankovek v aukcích pohybuje v řádech tisíců korun.

Lidé si zvykají na vratné kelímky. Podnikům ale přibyla práce

Letní večery lákají na budějcký Sokolák spoustu lidí. Například v kavárně Coffe on the go nebo v klubu K2 už ale nedostanete drink do klasického jednorázového kelímku, ale do vratného. I když je na něj záloha padesát korun, lidé si pomalu zvykají. Podle ankety na Budějcké Drbně o zavedení vratných kelímků je patrné, že lidé nápad kvitují, a mají z něho radost i samotní majitelé podniků. Jejich realizace a následná cesta k zákazníkovi, ale není jednoduchá a jsou s ní spojené i trable.