Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

FOTO: Na večeři nebo za kulturou bez peněženky. Manifesto má druhou pobočku, kde zaplatíte jen kartou

 
úterý, 30. července 2019, 19:52

Hotovost nechte doma, tady zaplatíte jen kartou nebo skrze mobilní aplikaci. Řeč je o Manifesto Marketu, který má od července svou druhou pobočku. Na nevyužívaném dvoře smíchovského Národního domu v Praze se nedávno otevřela nová pobočka dnes už dobře známého projektu, který nemá v tuzemsku obdoby. První pobočka zůstává na Florenci.

Právě bezhotovostní placení dělá Manifesto projektem, který v tuzemsku nemá obdoby. „Po roce od otevření prvního bezhotovostního marketu v České republice jsme s Mastercard partnerem u druhého projektu Manifesto na Smíchově. Cashless řešení Manifesta na Florenci bylo skvěle hodnoceno veřejností i obchodníky samotnými, což reflektuje celkovou situaci na českém trhu a neustále rostoucí popularitu bezkontaktního placení. Věříme, že i Manifesto na Smíchově bude stejně úspěšné a bude sloužit jako inspirace pro moderní řešení dalších projektů,“ řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

A hotovost? Ta tu podle Lukeše nikomu nechybí. „Na začátku se lidé ptali, jak můžeme udělat tržiště, kde není akceptována platba hotovostí. Manifesto ukázalo, že to nejenže není nemožné, ale také že to přijde zákazníkům naprosto přirozené. Zároveň i obchodníci uznávají, že je to perfektně pohodlné. S nadsázkou se dá říct, že večer jen umyjí hrnce, zavřou stánek a jdou domů. Závěrka se mezitím vyjela sama. Odpadá nějaké počítání pokladny, odvedení tržby a nošení peněz do banky, nemluvě o riziku přepadení. Dokonce prodejci přiznávají, že zákazníci utratí víc než při platbě hotovostí,“ dodal.

Na obou místech, jak na Florenci tak na Smíchově, je pro návštěvníky připravena pestrá nabídka, kterou pravidelně doplňují kulturní akce. V plánu je například promítání krátkých filmů o hudbě z celého světa. Hudební program mají letos dramaturgicky v rukou producenti Rock for People „Manifesto udělalo také velký krok k udržitelnosti tím, že začalo veškeré nápoje servírovat do skla, a navíc se připojilo na energii z obnovitelných zdrojů od Nano Energies,“ shrnula mluvčí neziskové organizace reSITE Radka Ondráčková, „transakce probíhají přes naše vlastní elegantní terminály, které jsme nadesignovali pro potřeby našeho marketu společně s Mastercard. Dokonce do nich bude možné zadat bezhotovostně i dýška a pultíky prokoukly. Vedle toho vzniká i předplacená karta, kterou si uložíte do mobilu,“ dodala Ondráčková.

V Manifestu na Florenci je v současnosti devatenáct restaurací a barů a čtyři obchůdky s designem, módou nebo květinářství. Na Smíchově působí dva bary – ten největší ukrývá čtyři měděné tanky na plzeňské pivo a také čepuje APA z Vinohradského pivovaru. Na druhém baru se míchají drinky. „Najdete je snadno  sousedí s brouzdalištěm. Kromě toho je zde šest restaurací, kde najdete od pravých mexických tacos po několik variant tataráků od Zatiší, Poké bowls nebo asijské speciality od Yazu. Jídla, která vás k pivu nejprve možná překvapí, ale pak doslova nadchnou. A parkuje tu roztomilý foodtruck ve starém Citroenu se skvělou kávou a domácími sladkými pochoutkami,“ popsala nabídku mluvčí reSITE.

Otevřeno je denně od 11:00 do 22:00. Manifesto na Smíchově bude fungovat do konce roku, pak se možná přesune jinam v Praze 5. Lidé se sem lehce dostanou ze zastávek Anděl nebo Arbesovo náměstí.

Za konceptem Manifesta stojí architekt původem z New Yorku Martin Barry. V příštím roce plánuje Manifesto rozšířit na další místa nejen u nás, ale i v zahraničí.

První pobočku na Florenci za loňský rok navštívilo zhruba 650 tisíc lidí. „Lidé si Manifesto oblíbili, populární je také letní kino i hudební večery  zveme dj a kapely třikrát do týdne. Na Smíchově se zopakovala situace z loňského června  od první chvíle si sem našli cestu návštěvníci a první víkend bylo příjemně plno, zkrátka pořádná párty, dokonce i pokřtěná deštěm. Jsme rádi, že se k nám hosté vrací,“ vypíchla Ondráčková.

Napsal(a) Michael Daněk | PR text | Foto Mastercard
 


 

Kam dál?

Tipy na nejlepší trasy pro běžce v Brně a okolí

čtvrtek, 25. července 2019, 06:40

Když teploty večer konečně klesnou, je ideální čas navléknout tenisky a trochu si protáhnout tělo. Kde v Brně ale najít...

Skončili v práci a otevřeli si v Brně své Cukrové nebe. Nabízí...

úterý, 16. července 2019, 15:00

Dopřát si zákusky, které lidé mlsali před více než stoletím. Takový zážitek si mohou lidé připravit v širším centru...

Mr. Sushito okouzlil Brno. Spojení sushi a buritta u Brňanů boduje

úterý, 9. července 2019, 17:57

Otevřel teprve v únoru, za první měsíce si však získal nesčetně věrných zákazníků. Mr. Sushito na Jánské ulici v centru...

Jak řešit odpadní vody v rodinném domě?

úterý, 2. července 2019, 06:53

Ať už řešíte odpadní systém doma nebo na chalupě, máte vždy více možností. Pamatujte jen, že se musíte vždy řídit...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

STATISTIKA: Řidiči ve špatném zdravotním stavu způsobí tisíc nehod ročně

Přes tisíc dopravních nehod ročně je zapříčiněno špatným zdravotním stavem řidičů. Motoristé podle zdravotníků často svůj fyzický i psychický stav podceňují, pětina z nich například řídí i přes únavu. Na dnešní tiskové konferenci na to upozornila Asociace Záchranný kruh. Ta ve spolupráci s bezpečnostními složkami a Besipem spustí osvětovou kampaň.

Drtivá většina zrakově postižených osob jsou senioři, dotykové telefony nenaplňují jejich potřeby

Jan Šimík je jedním ze společníků mladé české firmy BlindShell, která se zabývá vývojem mobilních telefonů pro zrakově postižené. Jak vidí problematiku kompenzačních pomůcek pro slabozraké? A v čem je právě BlindShell jiný?

Škoda chce letos v Česku zvýšit prodej o desetinu na 93 400 aut

Škoda Auto letos plánuje v Česku prodat kolem 93 400 aut, což je o téměř 11 procent více než loni. V minulém roce automobilka v ČR prodala 84 172 osobních vozů. Na setkání s novináři to uvedl vedoucí českého zastoupení Luboš Vlček.