Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Fotokniha vytvořená v mobilu? S novou aplikací HappyFoto žádný problém. Dokonce ji můžete i sdílet

 
čtvrtek, 20. června 2019, 10:39

Opravdový unikát uvedla na trh v květnu letošního roku největší česká zásilková fotoslužba – HappyFoto. Představila novou aplikaci, ve které zákazník může své fotoprodukty nejenom tvořit, ale i sdílet. Například fotoknihu, které se už několik let těší obrovské oblibě, si může mezi svým chytrým telefonem, webovým prohlížečem či stolním počítačem libovolně přenášet a upravovat. HappyFoto je jedinou firmou, která tuto službu v České republice nabízí.

Jak mobilní aplikace funguje? Úplně jednoduše! Zákazník si rozpracuje fotoknihu na mobilu, což je jistě vítaný krok, protože ne každému se chce přetahovat fotografie do počítače. Vloží si fotografie do fotoknihy, a protože displej na mobilu není tak velký, aby se fotokniha dala pohodlně upravovat, uloží si rozpracovanou fotoknihu do cloudu. Později si pustí počítač, z cloudu si fotoknihu vyzvedne a může pokračovat v práci. Doplňuje k fotkám rámečky, vtipné poznámky a tak dále. Takto může vystřídat všechna svá zařízení. Volit podle toho, kde má zrovna čas a chuť na fotoknize pracovat a jaké zařízení má po ruce. Že se v počítačích příliš nevyznáte a předešlá slova vás malinko vylekala? Nebojte, je to opravdu snadné a zvládne to každý.

Výhodou nové HappyFoto aplikace je, že vypadá a ovládá se na všech zařízeních stejně. Je tedy jedno, zda zákazník pracuje v chytrém telefonu Android nebo iOS, offline v počítači Windows nebo Mac či online na internetu. V každé z těchto verzí aplikace se bude cítit jako doma, protože ovládání, funkce a tlačítka, které rád používá, najde všude na stejném místě.

V aplikaci zákazník také najde celou nabídku HappyFota a může si do jedné objednávky nakombinovat úplně všechny produkty. HappyFoto je jedna z mála firem, která objednávky nedělí, neposílá ve více balíčcích, nelimituje zákazníka v tom, co s čím nelze objednat. Všechny produkty, o které má zákazník zájem, nastrká do jednoho nákupního košíku, objedná jedním kliknutím a od HappyFoto obdrží jeden balíček.

Nová HappyFoto aplikace nabízí nepřeberné množství doplňků, kterými lze fotoknihy z dovolených vyšperkovat. Jsou to vtipné a zákazníky velmi oblíbené kliparty, mraky nejrůznějších rámečků k fotkám a spousty a spousty pozadí stránek. I texty ve fotoknize mohou být různě barevné, tlusté či tenké, malé i velké. Zkrátka můžete fantazii zapojit naplno a ničím se nelimitovat.

A že nemáte čas na tvorbu fotoknihy? Nevadí, i s tím vám aplikace pomůže. Obsahuje totiž funkci automatického uspořádání, kdy stačí vybrat fotky, vymyslet text na desky fotoknihy, vybrat styl a je to. Stačí výsledný produkt jen zkontrolovat a objednat.

HappyFoto je na trhu již 22 let. Stará o to, aby se záběry z dovolených, oslav, rodinných sešlostí a tak dále dostaly na papír. Tištěné fotografie jsou totiž stále velmi žádané a není se čemu divit – mají své kouzlo, není k nim potřeba žádné zařízení, elektřina… Nejen na papíře ale vaše fotky mohou skončit – je možné si nechat vyrobit hrnečky, magnetky, deky a jiné. Celkově HappyFoto aktuálně nabízí přes 200 nejrůznějších produktů z fotek.

Mobilní aplikaci v App Store můžete stahovat zde a v Google Play zde. Offline aplikaci pro Windows najdete pod tímto odkazem.

 


 

Kam dál?

Malý zázrak? Kdepak, jen moderní pojetí dlouho známé metody, říká...

pondělí, 17. června 2019, 18:00

Dvacet minut, jednou týdně. Tolik prý stačí na to, aby se člověk udržel ve skvělé fyzické kondici, vypracoval svaly,...

7 tipů, jak si najít práci po škole #absolvent

pondělí, 6. května 2019, 16:00

Dva roky praxe, titul v oboru, doporučení z předchozí práce. Typické požadavky na uchazeče snad o jakékoliv zaměstnání....

Osm hříchů jižní Moravy. Brněnská destilérka vyrobila gin inspirovaný...

čtvrtek, 25. dubna 2019, 17:00

V brněnském baru Sedm hříchů si dopřejete ten osmý. Má svou vlastní etiketu a chutná tak jedinečně, jako jižní Morava...

SEAT TARRACO: Spojení německé preciznosti a španělské krásy dovršuje...

čtvrtek, 11. dubna 2019, 17:00

Španělská automobilka SEAT přišla letos na začátku roku na trh s nejnovějším příspěvkem do rodiny SUV. A nutno říci, že...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Milion chvilek považuji za parodii na Občanské fórum, říká mluvčí Jiří Ovčáček. Kandidaturu na prezidenta nevylučuje

„Praha je díky prázdninám prázdná. Přijel jsem dřív, než jsem čekal,“ začal prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček po podání ruky před rozhovorem. Na hausbót na Císařské louce v Praze totiž dorazil se slušným předstihem. Z původně plánovaných čtyřiceti minut povídání se setkání protáhlo na téměř dvojnásobek. Kromě uvolněných témat se bývalý novinář a dnes asi nejkontroverznější mluvčí v tuzemsku rozpovídal také o tom, za jakých okolností by byl ochoten kandidovat na prezidenta a proč nemůže přijít na jméno spolku Milion chvilek.

Pamětní bankovky s Karlem Gottem lidé vykoupili během čtyř hodin. Při čekání ve frontách musela zasahovat i policie

V Praze se včera prodávaly pamětní eurobankovky s portrétem zpěváka Karla Gotta. K výročí jeho 80. narozenin vydala společnost Nunofia celkem 5 tisíc bankovek s nominální hodnotou nula euro. Ve frontách na ně čekaly tisíce lidí. Vyprodány byly během zhruba čtyř hodin. Den po vyprodání se cena bankovek v aukcích pohybuje v řádech tisíců korun.

Lidé si zvykají na vratné kelímky. Podnikům ale přibyla práce

Letní večery lákají na budějcký Sokolák spoustu lidí. Například v kavárně Coffe on the go nebo v klubu K2 už ale nedostanete drink do klasického jednorázového kelímku, ale do vratného. I když je na něj záloha padesát korun, lidé si pomalu zvykají. Podle ankety na Budějcké Drbně o zavedení vratných kelímků je patrné, že lidé nápad kvitují, a mají z něho radost i samotní majitelé podniků. Jejich realizace a následná cesta k zákazníkovi, ale není jednoduchá a jsou s ní spojené i trable.