Brněnská drbna - super drbna online » Drbna » Drbna Radilka » Při technických problémech v domácnosti volejte E.ON Servis+
 

Při technických problémech v domácnosti volejte E.ON Servis+

E.ON Servis - Domácnosti

úterý, 10. prosince 2013, 12:52

Zabouchnuté dveře, ucpaný odpad, nefunkční kotel? E.ON Servis+ je nová služba, díky které budete připraveni na závady spotřebičů i technické havárie v domácnosti.

Znáte to, vyrazíte na nedělní procházku a vzápětí zjistíte, že jste zabouchli dveře příliš zbrkle. Klíč vězí v zámku, samozřejmě zasunutý ze špatné strany. Pokud jste zákazníkem energetické společnosti E.ON a máte sjednanou službu E.ON Servis+, nemusíte složitě shánět zámečníka. Stačí zavolat na nepřetržitou telefonní linku a operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista. Navíc neplatíte za výjezd a práci řemeslníka, ani za drobný spotřební materiál.

V jakých situacích vám E.ON Servis+ pomůže?

To nejdůležitější si členové domácnosti zajistí sami: Mají se rádi, sdílejí spolu radosti i starosti, přestože se někdy navzájem škádlí. E.ON Servis+ však přijde vhod při technických haváriích, nebo pozáruční opravě spotřebičů. Zkrátka až budete potřebovat elektrikáře, instalatéra, plynaře, sklenáře, topenáře nebo zámečníka. E.ON Servis+ také určitě využijte v případě, že selže kotel a bude nutný příjezd topenáře.

Jaké jsou podmínky pro pozáruční opravy spotřebičů?

Moderní domácnost by postrádala chladničku, pračku či sporák, někdy i sušičku a ohřívač vody. Pokud některý ze jmenovaných spotřebičů začne zlobit ve chvíli, kdy mu vyprší záruční doba, opravu zajistí E.ON Servis+. Podmínkou je, aby se přístroj nacházel v odběrném místě zákazníka a jako nový byl zakoupen v České republice, eventuálně na území sousedních států (tedy Slovenska, Polska, Německa a Rakouska). Spotřebič musí mít již po záruční době, ale nesmí být starší 10 let od data nákupu.

Kolik stojí E.ON Servis+ a jaký je limit plnění?

Služba je zákazníkům k dispozici za minimální měsíční poplatek 25 Kč. Limit plnění pro řešení technické havárie v domácnosti je 5 000 Kč a pro pozáruční opravy spotřebičů 2 000 Kč. Důležité však je, že počet zásahů není omezen, služby E.ON Servis+ můžete využívat opakovaně, kdykoli budete potřebovat. Úhrada se nevztahuje na celé náhradní díly, jako je nová vodovodní baterie, skleněná výplň, vložka zámku apod.

Sjednání služby E.ON Servis+ je snadné!

E.ON Servis+ je určen pro všechny zákazníky energetické společnosti E.ON z kategorie domácností a lze jej sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pro podrobnější informace o službě zavolejte na linku 840 113 114 nebo navštivte www.eon.cz/servis.

Proč se vyplatí být zákazníkem společnosti E.ON?

Energetická společnost E.ON je nejenom spolehlivým dodavatelem elektřiny a zemního plynu. Svým zákazníkům přináší řadu nadstandardních benefitů, jako jsou věrnostní programy, zvýhodněné ceny pojištění, slevy na nákup úsporných spotřebičů a další bonusy.

Důležité kontakty

E.ON Servis+
www.eon.cz/servis

Tel.: 840 113 114

PR text

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Facebook komentáře

 
 
 

Malostranská Drbna

Vlastník: TRIMA CB s.r.o.
Provozovatel: TRIMA CB s.r.o.

Budějcká Drbna

Vlastník: TRIMA CB s.r.o.
Provozovatel: TRIMA CB s.r.o.

Brněnská Drbna

Vlastník: TRIMA CB s.r.o.
Provozovatel: TRIMA CB s.r.o.

Liberecká Drbna

Vlastník: TRIMA CB s.r.o.
Provozovatel: TRIMA CB s.r.o.

Olomoucká Drbna

Vlastník: TRIMA CB s.r.o.
Provozovatel: Radek Holík

Jihlavská Drbna

Vlastník: TRIMA CB s.r.o.
Provozovatel: TRIMA CB s.r.o.

 

TRIMA CB Advertisement

Všechna práva vyhrazena, jakékoli užití obsahu včetné obsahu a grafiky podléhá schválení provozovatelem serveru.

O projektu | Etický kodex | Kontakty | Tiráž | RSS

Brnenskadrbna.cz využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí
veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.

 

CHCIWWWSTRANKY.CZ